خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

دی‌ماریا: اخراج پوچتینو باعث درخشش مسی می‌شود

دی‌ماریا: اخراج پوچتینو باعث درخشش مسی می‌شود
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، معتقد است که برکناری مائوریسیو پوچتینو به سود لیونل مسی است.

به گزارش "مستر نود"، مسی تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شد و با امضای قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست.
با این حال، او نتوانست درخشش خودش در نوکمپ را در این تیم هم تکرار کند و همین باعث شد که انتقادات بسیاری در فصل اول حضور او در لیگ فرانسه از عملکرد این بازیکن مطرح شود.
در حالی که بسیاری معتقد بودند که حضور مائوریسیو پوچتینو یکی از دلایل اصلی پیوستن مسی به پی اس جی بوده اما این دو در طول فصل نیز مشکلاتی با یکدیگر داشتند و حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن باید منتظر فرصت کار با مربی جدیدی باشد.
دی‌ماریا که پس از پایان قراردادش در پایان فصل از پی اس جی جدا شد به TyC اسپورت گفت:«به نظر می‌رسد که پوچتینو هم قرار است جدا شود. این تغییر بسیار بزرگی برای این تیم است اما من فکر می‌کنم که مسی می‌تواند به راحتی این شرایط را مدیریت کند.»
این بازیکن آرژانتینی با اشاره به شرایط مسی در صورت جدایی پوچتینو اضافه کرد:«این اتفاق به او کمک خواهد کرد که عملکرد بهتری در فصل آینده داشته باشد. من فکر می‌کنم او کارش را بسیار خوب آغاز خواهد کرد چون در نهایت توانست در این فصل روی گل‌های بسیاری اثرگذار باشد، پاس گل ارسال کند و هربار بیشتر از قبل با شرایطی که در تیم وجود داشت و دیگر بازیکنان سازگاری پیدا کند.»
مسی این فصل 26 بازی در لیگ فرانسه در ترکیب پاری سن ژرمن انجام داد و موفق شد شش گل و 14 پاس گل را به نام خودش به ثبت برساند.

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن لئو مسی آنخل دی ماریا مائوریسیو پوچتینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

42 ⭐ Fc Parsa ⭐1401/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi