خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

دی ماریا: مثلث MSN در حال حاضر بهترین است؛ امیدوارم فینال را مقابل رئال برگزار کنیم

دی ماریا: مثلث MSN در حال حاضر بهترین است؛  امیدوارم فینال را مقابل رئال برگزار کنیم
آنخل دی ماریا، بازیکن سابق رئال مادرید معتقد است که حریف پیش روی پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، یک هیولای شکست ناپذیر نیست.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، قهرمان فرانسه در سال های اخیر چندین بار با بارسلونا روبرو شده اما این اولین جدال دی ماریا مقابل آبی اناری ها پس از ترک پایتخت اسپانیا خواهد بود. وی در آستانه این مسابقه به خبرنگاران گفت:

بازیکنان جدیدی به پاریسن ژرمن آمده اند و این مرحله ای جدید و فرصتی برای همه ماست. درست است که بارسلونا همیشه تیم خطرناکی است، و با ۱۰۰% توان خود به این مقطع از فصل رسیده اما در برخی بازی ها هم با مشکل مواجه شده اند - مثل بازی مقابل رئال مادرید و اتلتیکو و ما هم از کیفیت لازم برای مشکل ساز شدن برای آنها برخورداریم.

در اسپانیا، برخی ژورنالیست ها معتقدند که بارسلونا بیش از حد به لیونل مسی متکی است، اما دی ماریا در این باره گفت:

من همیشه همین را می گویم که مسی با سایر بازیکنان فرق دارد و وقتی خوب باشد، هم تیمی هایش نیز خوب خواهند بود. MSN در حال حاضر بهترین مثلث خط حمله در دنیاست. مهار مسی سخت است، اما اگر کاملاً آماده باشیم و هر کاری که مربی می گوید انجام دهیم، می توانیم او را متوقف کنیم.

بارسلونا در حال حاضر با انجام دو بازی بیشتر از رئال مادرید با یک امتیاز کمتر از این تیم در رده دوم لالیگا قرار دارد و برخی کارشناسان فرم امسال آنها را زیر سؤال برده اند. دی ماریا در این باره نیز گفت:

حفظ سطح همیشگی در هر سال سخت است، اما فکر می کنم بارسلونا هنوز هم تیم خوبی است. در لیگ می جنگند، به فینال کوپا دل ری رسیده اند و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا هستند. آنها مثل ما برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی تلاش خواهند کرد و ما هم سعی می کنیم بهتر عمل کنیم چرا که می دانیم ارائه عملکردی خوب از سوی بارسلونا می تواند برای ما یک فاجعه باشد. فکر می کنم باید روی کار خود تمرکز کنیم؛ می دانیم چه کار کنیم و چطور توپ را حفظ کنیم - چون بارسلونا وقتی توپ را در اختیار ندارد به همان اندازه قدرتمند نیست.

پس از ترک رئال مادرید در سال ۲۰۱۴، دی ماریا اغلب با انتقال به بارسلونا لینک شده است، اما از او در مورد احتمال بازگشت به برنابئو نیز سؤال شد که وی گفت:

فکر نمی کنم به اسپانیا باز گردم، اما در زندگی اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. من تصور می کردم که تا پایان قراردادم در منچستر یونایتد خواهم ماند و بعد از یک سال این تیم را ترک کردم، بنابراین نمی دانم فردا چه اتفاقی می افتد.

وی در مورد خرید جدید پی اس جی، یولیان دراکسلر هم گفت:

معتقدم که دراکسلر در زمان فوق العاده ای به تیم ملحق شد. باشگاه فکر می کرد که به او نیاز داریم و به نظر من از وقتی که آمده خیلی خوب کار کرده است. مردم می دانند که تیم های خوب دیگری هم در لیگ فرانسه هستند، اما پی اس جی بهترین بازیکنان را در لیگ دارد. امسال شاهد رشد بسیار موناکو بوده ایم و سال تحسین برانگیزی را سپری می کنند. سال گذشته به راحتی قهرمان لیگ شدیم و مردم انتظار دارند که دوباره همان کار را بکنیم، اما سعی می کنیم که دوباره قهرمان شویم.

بله ما با رئال مادرید و بارسلونا قابل مقایسه هستیم، چون بازیکنی مثل مارکو وراتی داریم، که به کیفیت تیم می افزاید؛ وقتی او بازی نمی کند، جای خالش اش احساس می شود. بازی فصل گذشته لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید در پاریس خیلی تنگاتنگ بود، و در برنابئو نیز بازی خوبی ارائه کردیم. رئال مادرید گاهی شانس می آورد و با اختلاف یک گل پیروز می شود، اما فکر می کنم بهتر از آنها بودیم.

بله خیلی خوب می شود که در فینال بار دیگر با رئال مادرید بازی کنیم. وقتی به پاریس آمدم، حس می کردم که روزی مقابل رئال مادرید بازی خواهم کرد و در مرحله گروهی این اتفاق رخ داد. بازگشت به سانتیاگو برنابئو و ملاقات با همه اتفاق خوبی بود. امیدوارم که بتوانیم بارسلونا را شکست دهیم تا بار دیگر بتوانم در لیگ قهرمانان اروپا به مادرید بازگردم. بازی در فینال مقابل آنها خوب خواهد بود، چون به این معنی است که ما هم به فینال رسیده ایم.

برچسب‌ها: خارجی بارسلونا اختصاصی لالیگا پاریس سنت ژرمن لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی آنخل دی ماریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

426 پرسپولیس کردو1395/11/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi