خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

میرالم پیانیچ در راه لیگ فرانسه؟

میرالم پیانیچ در راه لیگ فرانسه؟
هافبک بوسنیایی مورد توجه مارسی قرار گرفته است.

بشیکتاش و بارسلونا تمایلی به حفظ پیانیچ ندارند.

مستر90 | به گزارش موندو دپورتیوو، میرالم پیانیچ، هافبک ۳۲ ساله بوسنیایی که در تابستان 2020 و با قراردادی ۴ ساله از یوونتوس راهی بارسلونا شده بود، مورد اعتماد رونالد کومان قرار نگرفت و در زمستان ۲۰۲۱ با انتقالی قرضی راهی بشیکتاش شد. گفته می شود این بازیکن به اندازه کافی نتوانسته غول های ترکیه را متقاعد کند که او را پس از این تابستان نیز حفظ کنند و به نظر می رسد که او به بارسلونا بازخواهد گشت. گزارش موندو نشان می‌دهد که مارسی برای جایگزینی بوبکر کامارا چشم به هافبک بوسنیایی دوخته است ولی مشخص نیست که آن‌ها پیانیچ را به طور قرضی می‌خواهند یا دائمی؛ در هر صورت بارسلونا می‌خواهد او را به فروش رسانده یا با قرض دادن، بار دستمزد سنگین او را از روی دوش خود تا حدی بردارد.

پیانیچ نمونه ای از بازیکنانی است که بدون برنامه ریزی برای قرار گرفتن آنها در ترکیب تیم یا اعتماد سرمربی، در دوران مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو به بارسلونا پیوستند.

برچسب‌ها: میرالم پیانیچ المپیک مارسی فرانسه لیگ فرانسه بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

55 Sporties_fa@1401/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi