خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

ژوزه مورینیو رم را ترک نخواهد کرد

ژوزه مورینیو رم را ترک نخواهد کرد
علی‌رغم اخباری که سرمربی سابق تاتنهام و منچستریونایتد را به پاری سن ژرمن لینک می‌کنند، ژوزه مورینیو قصد جدایی از رم را ندارد.

طرفداری| بنا به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پس از اینکه منابع خبری ژوزه مورینیو را به پاری سن ژرمن لینک کردند، به نظر می‌رسد این سرمربی 58 ساله پرتغالی قصد ترک رم را ندارد. جایگاه مورینیو در رم قدرتمندتر از همیشه است و در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از جدایی این مربی از جالوروسی وجود ندارد.

درحال حاضر مورینیو نیز به جدایی از گرگ های شهر رم فکر نمی کند؛ او پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس، تعهدی سفت و سخت برای کار در رم پیدا کرده است. ژوزه مورینیو و باشگاه رم با همکاری هم به دنبال تقویت تیم اصلی هستند و 100 درصد او در رم می‌ماند.

در عین حال مالکان PSG کریستوف گالتیه را بهترین گزینه برای هدایت تیمشان می‌دانند. بعد از جذب لوئیس کامپوس توسط این باشگاه متمول پاریسی، حالا به نظر می‌رسد سرمربی سابق لیل که در حال حاضر هدایت نیس را عهده دار است و سه بار به عنوان بهترین مربی لوشامپیونه شناخته شده است، سرمربی بعدی پاری سن ژرمن می‌شود

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو کریستوف گالتیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

101 ※宲會 Yasin 會宲※1401/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi