خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

گالتیه، گزینه احتمالی پابلو لونگوریا؟

گالتیه، گزینه احتمالی پابلو لونگوریا؟
سرمربی اخراجی PSG، یکی از گزینه های اصلی مارسی برای جایگزینی ایگور تودور است

به گزارش marseilleiran.ml، طبق منابعی از La Provence، کریستوف گالتیه (سرمربی قبلی پی اس جی) گزینه ای خواهد بود که توسط مارسی برای جانشینی ایگور تودور در نظر گرفته شده است.

لَ پرووانس آپدیتی در مورد جستجوی مربی جدید المپیک مارسی ارائه کرده است و به گفته منابع این رسانه، کریستف گالتیه مسیری است که پس از جدایی ایگور تودور کنترل تیم را در نظر می گیرد. با این حال، الکساندر ژاکین، روزنامه نگار، گزارش می دهد که هیچ تماسی بین باشگاه و این مربی در حال حاضر آزاد صورت نگرفته است.

برای اینکه ببینیم آیا واقعاً اینطور است یا نه، اما رهبران مارسی با آوردن سرمربی سابق پی اس جی ریسک بزرگی را انجام می دهند، حتی اگر او در مارسی بازی کرده باشد و بومی منطقه باشد. ما به یاد داریم که وقتی او به ورزشگاه نارنجی آمد چگونه سوت زد، هواداران مارسی این خیانت را فراموش نکرده اند. وقتی به آن استقبالی که هواداران از ایگور تودور که هرگز در PSG نبوده است، داشتند، می توان گفت که گالتیه چندان مورد استقبال قرار نخواهد گرفت.

از سوی دیگر، برخی از هواداران می‌دانند که کریستف گالتیه به PSG رفت تا دوران حرفه‌ای خود را شروع کند و فرصت‌هایی در خارج از فرانسه داشته باشد. با این حال، اکثریت هواداران، دیگر او را در مارسی نمی خواهند.

برچسب‌ها: پابلو لونگوریا کریستوف گالتیه PSG المپیک مارسی فرانسه لیگ فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

38 Sporties_fa@1402/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi