خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

کاپیتان رئال مادرید در راه لیگ فرانسه؟

کاپیتان رئال مادرید در راه لیگ فرانسه؟
سال گذشته سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید راهی پی اس جی در لیگ فرانسه شد و حالا نوبت مارسلو دیگر کاپیتان رئال مادرید است که بحث ها در مورد پیوستن او به المپیک مارسی شدت گرفته است.

به گزارش مستر90، المپیک مارسی پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل 23-2022 به دنبال تقویت ترکیبش است که آنها حس می کنند که مارسلو همچنان می تواند گزینه مناسبی برایشان باشد.

مارسلو پس از تجربه 16 فصل حضور در رئال مادرید با اتمام قراردادش از این تیم می رود که باشگاه رئال مادرید در نظر دارد که به زودی مراسم وداعی برای وی برگزار کند. مارسلو توقع داشت که مدیران رئال پیشنهاد تمدید قرارداد را به او بدهند اما افت عملکردش در چهار سال اخیر باعث شد تا درها به روی ماندنش بسته شود و این بازیکن چاره ای جز جدایی نداشته باشد.

مارسلو در صورت پیوستن به لیگ فرانسه ممکن است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم سابقش رئال مادرید قرار بگیرد. البته بازیکن برزیلی در آن جا می تواند روبروی دوست صمیمی و قدیمی خود سرجیو راموس نیز قرار بگیرد. در هر صورت بازیکن برزیلی باید در ماه های آینده تکلیف آینده خود را مشخص کند و تصمیم نهایی را در ادامه مسیر فوتبال خود بگیرد.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه مارسلو المپیک مارسی اخبار المپیک مارسی ریال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 Sporties_fa@1401/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi