خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

بی دلیل نیست که اسپانیایی ها کلمه “ریمونتادا” را ساختند

بی دلیل نیست که اسپانیایی ها کلمه “ریمونتادا” را ساختند
تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی مصاحبه ای با نشریه بلژیکی لوسویر داشت و گفت که رئال برای قهرمانی وارد زمین می شود و می خواهد این شب بزرگ و کسب پیروزی را از درون تیم منتشر کند.

کورتوا در این مصاحبه گفت که بازی امشب “بزرگ ترین لحظه” از زمان پیوستنش به رئال مادرید است و حتم داد که “اجازه نمی دهد که دومین فرصتش” برای بردن چمپیونزلیگ از دست بدهد چرا که در سال 2014 با اتلتیکو مقابل رئال مادرید شکست بخورد.

کورتوا گفت که در این فصل سعی کرده است ک دروازه اش را برای حریفان “کوچک تر” کند و افزود:” اسپانیا کشوری است که در آن کلمه “ریمونتادا” (به معنی کامبک زدن) ساخته شده است و بی دلیل هم نیست. این را در بازیهای رئال مقابل پی اس جی ، چلسی و سیتی دیدید که حیقتا خارق العاده بود. وقتی همه اتفاقات این بازیها به خصوص بازی برگشت در برنابئو را نگاه می کنیم، می بینیم که ابعادی فراطبیعی وجود دارند. امسال طوری بود که انگار دروازه من کوچک تر شده بود. در رئال فقط برد، برد و برد مفهوم دارد. این بخشی از هویت باشگاه است. لیستی طولانی از برندگان رئال مادرید در ویکی پدیا حضور دارند. احساساتی که در این فصل در چمپیونزلیگ وجود داشت، مدتهاست که در ذهن من وجود دارد.”

کورتوا همچنین گفت که 100 درصد اطمینان دارد که تا یورو 2024 در تیم ملی بلژیک حضور خواهد داشت اما نمی داند که بعد از آن چه اتفاقاتی رخ می دهد.

برچسب‌ها: رئال مادرید تیبو کورتوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

73 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi