خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

دلیل اینکه صلاح نتوانست از رئال مادرید انتقام بگیرد

دلیل اینکه صلاح نتوانست از رئال مادرید انتقام بگیرد
پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید شکست خورد و بدین ترتیب دستش از فتح این جام کوتاه ماند.

به گزارش فوتبالی، از مدت ها قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا، محمد صلاح، وینگر مصری لیورپول این صحبت را مطرح کرد که می خواهد از رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2021/22 انتقام بگیرد. منظور صلاح از انتقام، گرفتنِ انتقام فینال لیگ قهرمانان اروپای 2017/18 بود؛ جایی که رئال مادرید با نتیجه سه بر یک لیورپول را شکست داد و محمد صلاح در برخورد با راموس مصدوم شد و در همان نیمه اول از زمین مسابقه در حالی که اشک می ریخت خارج شد.

اکنون محمد صلاح برای گرفتن انتقام پا به فینال دیشب گذاشته بود اما در گرفتن انتقام ناکام ماند و رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر لیورپول را شکست دهد و قهرمان شود. محمد صلاح در این بازی فرصت های زیادی داشت اما نتوانست آن ها را به گل تبدیل کند چرا که با سد محکمی به نام تیبو کورتوا مواجه شد. کورتوا بار ها و بار ها مانع از ورود توپ به دروازه رئال مادرید شد.

برچسب‌ها: محمد صلاح تیبو کورتوا لیورپول رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

93 لیورپول 20221401/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi