خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

کروس:«نسبت به آنچلوتی عدالت برقرار نمی شود»

کروس:«نسبت به آنچلوتی عدالت برقرار نمی شود»
تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد.

فینال:” در فینال چمپیونزلیگ باید همه تلاشت را داشته باشی به خصوص به خاطر مسیری که برای رسیدن به فینال داشتیم. حالا به فینال رسیدیم و می خواهیم قهرمان شویم. می دانیم که مقابل چه حریف بزرگی قرار می گیریم. بارها خود را حذف شده می دیدیم. در یک هشتم نهایی مقابل پی اس جی و همین طور در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در آستانه حذف بودیم. اما همیشه بارو داشت هر چند که خیلی ها می دانند که در آستانه حذف بودیم.

آنچلوتی:” می توانم او را با هاینکس مقایسه کنم. نسبت به گواردیولا یا توخل مربیان متفاوتی هستند اما حیف که برخی نقش آنها را به این که مدیر خوبی برای رختکن هستند، تقلیل می دهند. فکر می کنم که در موردشان عدالت برقرار نمی شود انگار که چیزی از تاکتیک نمی دانند. شاید آنها ا زنظر فوتبالی مشکل ترین مسیر را انتخاب نکنند اما کاملا مشخص است که تیم هایشان چطور می خواهند دفاع یا حمله کنند. از این حیث نیازی به نظر دادن در موردشان نیست.”

بنزما:”آسان نبود که به بازییکنی بهتر تبدیل شود. هشت سال است که او را در نقش های متفاوتی دیده بودم چرا که در نقش های متفاوتی قرار داشت. در لحظاتی باید با گلهایش بار تیم را به دوش می کشید و برخی باید به چپ یا راست حرکت می کرد. در کنارش رونالدو بود که سالی 50 گل می زد و بیل در دوران اوجش هم در کنار او بود. بازیکنان دیگری نظیر وینیسیوس و رودریگو آمدند که رشد خوبی داشتند اما نمی شد که جای خالی 50 گل رونالدو را فقط بایک بازیکن پر کنیم تا این که بنزما به خوبی این نقش را پذیرفت.”

لیورپول:” صادقانه بگویم که فک می کنم که لیورپول نسبت به 2018 تیم بهتری است. بهترین بازییکنانشان را حفظ کردند و بازیکنان خوب دیگری هم خریدند. تیاگو ضربان بازی را تعیین می کند. در خط دفاعی منسجم هستند و باثبات ترین تیم فصل اروپا بودند. اما این هم یک بازی است و فصل گذشته آنها را از یک چهارم نهایی حذف کردیم. پس بازی 50-50 است.”

برچسب‌ها: رئال مادرید تونی کروس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

50 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi