خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

کروس: ششمین فینال من است و انگیزه بالایی دارم

کروس: ششمین فینال من است و انگیزه بالایی دارم
تونی کروس:

فینال:” انگیزه بالایی برای بایز دارم. هفته خیلی خوبی داشتیم .خوب تمرین کردیم و به زودی اماده شدیم. مشکل خواهد بود و مقابل تیم قدرتمندی بازی می کنیم. ششمین فینال من است و انگیزه بالایی دارم. مهم است که لذت ببریمو فشار را حس نکنیم. مطمئنم که اگر از بازی لذت ببریم، بهتر است.”

کامبک ها :” خاص بود. مقابل حریف های بسیار مشکلی برنده شدیم و شنبه نیز کار آسانی نخواهیم داشت. مشابه بازی با سیتی، پی اس جی و چلسی خواهد بود. نمی توانم توضیح بدهم که چه شد. می توانم بگویم که باور داشتن مهم است. لحظات مشکلی داشتیم. خیلی ها ما را حذف شده می دانستند و گاهی این حس وجود داشت که همین طور است. مقابل سیتی به دو گل نیاز داشتیم. تا پانزده دقیقه پیش از گلهایمان هیچ موقعیتی نداشتیم اما می دانیم که چطور شد. تا زمان سوت داور اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد اما نمی توان بیش از این توضیح داد.”

آمادگی ذهنی:” مهم است که آمادگی ذهنی داشته باشی. این مهم است. نمی توان این را توضیح داد. مقابل سیتی کمابیش مرده بودیم اما بعد از گل اول سرحال شدیم. فوق العاده است که چطور یک گل شرایط را عوض می کند. به حریف خیلی فشار آوردیم. برای من حضور در فینال یک موفقیت است. فصل خیلی خوبی داشتیم. قطعا می خواهیم در فینال برنده شویم. می خواهیم فصل خیلی خوبی داشته باشیم.”

جنون کفش ها:” تنها خرافات من مربوط به کفش هایم است. از جام جهانی 2014 همین مدل کفش را می پوشم که برایم بد هم نبوده است.”

برچسب‌ها: رئال مادرید تونی کروس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

32 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi