خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

رد شایعه جذاب؛ لوا هنوز تصمیمی نگرفته است

رد شایعه جذاب؛ لوا هنوز تصمیمی نگرفته است
روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای آینده نگرفته است.
لواندوفسکی تا پایان فصل آینده با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و همین موضوع باعث شده که شایعات بسیاری درباره تصمیم او برای آینده و جدایی از این باشگاه آلمانی به گوش برسد.
این ستاره لهستانی در چند فصل اخیر مهره کلیدی این تیم در کسب موفقیت‌هایش بوده و درخشش خیره‌کننده‌ای را در خط حمله بایرن داشته است. عملکرد مثبت او موجب جلب توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شده است.
روزنامه اسپانیایی اسپورت چند روز قبل مدعی شده بود که لوا با مدیران باشگاه بارسلونا مذاکراتی را انجام داده و با آنها به توافق رسیده تا در پایان فصل جاری از بایرن جدا شده و پیراهن این تیم را به تن کند. در این خبر آمده بود که بارسا آماده است تا پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای جذب او ارائه کند و قراردادی چهار ساله را با این بازیکن به امضا برساند.
حالا سایت گل اعلام کرده که این مهاجم ملی‌پوش لهستانی هنوز هیچ تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته و توافقی بین او و بارسا نیز وجود ندارد. با این حال باید به این نکته هم اشاره کرد که بایرن هنوز مذاکراتش را با پینی زهاوی، مدیر برنامه او، برای تمدید قرارداد احتمالی آغاز نکرده است.
اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن، در این باره گفت:« من این همه هیجان در این باره را درک نمی‌کنم. ما همیشه گفتیم که مذاکراتی را برای تمدید قرارداد انجام خواهیم داد و این موضوع اولویت اول ما است. همچنان هم همین نظر را داریم و درباره این موضوع چیزی برای باشگاه بایرن تغییر نکرده است.»

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بارسلونا روبرت لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

72 ღ میسون مونت ღ1401/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi