خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

رسمی؛ فران خوتگلا در تابستان از بارسلونا جدا می شود

رسمی؛ فران خوتگلا در تابستان از بارسلونا جدا می شود
فران خوتگلا برای رشد و پیشرفت و به دلیل عدم کسب فرصت بازی در بارسلونا، از این تیم جدا می شود.

فران خوتگلا، مهاجم اسپانیایی 23 ساله بارسلونا فوتبال خود را در لیگ بلژیک ادامه خواهد داد.

مستر90 | به گزارش موندو دپورتیوو، فران خوتگلا تصمیم بر جدایی از بارسلونا گرفته است و این خبر را با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام و توییتر خود اعلام کرد. البته فران خوتگلا درهای بازگشت را به روی خود باز گذاشته و امیدوار است پس از دو یا سه فصل بتواند به بارسلونا بازگردد که این نشان دهنده آن است که انتقال او به تیمی دیگر که به احتمال زیاد کلوب بروخه بلژیک خواهد بود، می تواند شامل بند بازخرید برای بلوگرانا باشد. کلوب بروخه مقصد بعدی این مهاجم 23 ساله خواهد بود و تیم بلژیکی برای جذب خوتگلا، 6 الی 7 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت خواهد کرد. در صورتی که فروش خوتگلا پیش از تاریخ 30 ژوئن صورت بگیرد، کل مبلغ انتقال به عنوان سود در سال مالی فصل 22-2021 محاسبه می شود. فران خوتگلا در نامه خداحافظی خود از هواداران بارسلونا نوشته است:

بارسایی ها، به محض این که رقابت به پایان رسید و در این روزهای پر از تنش، اطلاعات، گمانه زنی ها و در عین حال، عدم اطمینان و امید، این نامه را می نویسم تا از خانواده بارسلونا به خاطر فرصتی که برای رشد به عنوان یک فوتبالیست به من داد، بی نهایت تشکر کنم. شما به من اجازه دادید تا رویای خود را محقق کنم و این قدم بسیار مهمی در مسیر حرفه ای من بوده است. در ماه های اخیر، چندین سناریوی مختلف برای آینده من مطرح شده است. من این انتخاب را داشتم که یک فصل دیگر در بارسلونا ادامه دهم و همچنین با این ایده که مسیر حرفه ای خود را تحکیم کنم، بتوانم به یک پروژه دیگر ملحق شوم. از این نظر، من از این فرصت استفاده می کنم تا از مدیریت ورزشی و هیئت مدیره برای در نظر گرفتن و توجه به خواسته من تشکر کنم. فوتبال چرخش های زیادی دارد و البته که من درها را برای بازگشت در آینده و پوشیدن مجدد پیراهنی به مهمی پیراهن بارسا در دو یا سه فصل آینده، باز می گذارم. به زودی شما را می بینم، بارسایی ها.

برچسب‌ها: بارسلونا اخبار بارسلونا فران خوتگلا کلاب بروخه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

90 Bᴀʀᴄᴇʟᴏɴᴀ1401/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi