خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

دو ستاره نیمکت‌نشین رئال‌مادرید در لیست خرید اینتر

دو ستاره نیمکت‌نشین رئال‌مادرید در لیست خرید اینتر
کالچو مرکاتو مدعی شد باشگاه اینتر در تابستان پیش رو به دنبال جذب لوکا یوویچ و دنی سبایوس از رئال مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ حدود سه سال پیش با 60 میلیون یورو از فرانکفورت جذب رئال مادرید شد ولی نتوانست خودش را به زیدان ثابت کند. یوویچ زمستان گذشته به باشگاه سابقش قرض داده شد ولی در قرارداد او بند خرید وجود نداشت.

او تابستان امسال با رئال شروعی دوباره داشت و امیدوار بود با کارلتو بتواند به روزهای اوجش در بوندس‌لیگا بازگردد. با این حال اوضاع ستاره صرب زیر نظر کارلو آنچلوتی نیز تغییری نکرده و به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نیز اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد.

یکی دیگر از بازیکنانی که بعد از بازگشت به رئال مادرید نتوانسته در این فصل بازی‌های زیادی در ترکیب این تیم انجام دهد هافبک اسپانیایی یعنی دنی سبایوس بوده است. اگرچه این بازیکن در چند بازی اخیر رئال در لحظات پایانی به‌عنوان یار تعویضی راهی زمین شده اما به نظر می‌رسد که کارلتو به او هم اعتقاد چندانی ندارد و جدایی سبایوس نیز در تابستان بسیار محتمل است.

در همین راستا کالچو مرکاتو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه اینتر به دنبال تقویت خط هافبک و هجومی خود است و در همین راستا آن‌ها لوکا یوویچ و دنی سبایوس را در لیست خرید خود قرار داده‌اند. همچنین بر اساس این گزارش نراتزوری شانس قابل توجهی برای به‌خدمت گرفتن این دو بازیکن دارد.

برچسب‌ها: اینتر میلان رئال مادرید لوکا یوویچ دنی سبایوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

97 ✰★ Esteghlal ★✰1401/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi