خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

ناچو: بازی در فینال خیلی خاص است به خصوص در رئال مادرید

ناچو: بازی در فینال خیلی خاص است به خصوص در رئال مادرید
ناچو فرناندز:

فینال:” انگیزه بالایی داریم. تجربه مهم است اما روحیه رودریگو بیشتر از من است که پنجمین فینالم را دارم. بازی در فینال خیلی خاص است به خصوص در رئال مادرید.”

تجربه اش و فصل:” بی دلیل در این جا نیستیم. تلاش فوق العاده ای داشتیم. به گام بعدی نیاز داریم تا جامی را ببریم که صادقانه بگویم، فوق العاده بوده است. بی تردید یکی از زیباترین فصل ها بود. رد لالیگا ثبات بی نظیری داشتیم و برتری فوق العاده ای داشتیم. شب های برنابئو مو را به تنت سیخ می کند. هر بازیکنی دوست دارد در این شرایط باشد. هر بازی خاص است چه برسد به فینال چمپیونزلیگ. بی نظیر است که بتوانیم بزرگترین کار تاریخ این باشگاه را انجام بدهیم.”

مهمترین اتفاق فصل:” مهمترین بخش این است که در بهترین شرایط به بازی شنبه برسیم. از نظر بدنی اماده هستیم. این بازیها با جزئیات کوچکی تعیین می شوند.”

وینیسیوس گفته هرگز چنین اتحاد بزرگی ندیده بود:” این شانس ار داشتم که سالهای زیادی در این جا باشم. این ترکیب چیزی برای حسادت به سالهای قبل ندارد. اتحاد درون رختکن فوق العاده است.”

امباپه:” کوچکترین تاثیری روی ما نمی گذارد. بازیکن رال نیست و نبوده است. در موردش زیاد صحبت شد اما این تیم روی فینال تمرکز دارد.”

به مربیگری فکر می کنی؟” فعلا به آن فکر نمی کنم چون به کارم به عنوان بازیکن فکر می کنم و روی آن تمرکز دارم.”

به تیم برای فینال چه می گویی؟” باید خودمان باشیم. کسی چیزی ار به ما کادو نداده است. شب هایی تاریخی داشتیم و آخرین گام باقی مانده است.”

برچسب‌ها: رئال مادرید ناچو فرناندز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

88 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi