خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

مارسلو: افتخار است که کاپیتان بزرگترین باشگاه دنیا باشی

مارسلو: افتخار است که کاپیتان بزرگترین باشگاه دنیا باشی
مارسلو:

فصل رئال مادرید:” از فلی که داشتیم خیلی خوشحالیم. در لحظات بسیار زیبایی هستیم. تمرکز داریم و برای بازی شنبه انگیزه داریم.”

کامبک ها:” خیلی ها باور نمی کردند. رئال مادرید هرگز ناامید نمی شود. رئال مادرید تیمی است که تا پایان می جنگد و از چنین بردهایی شگفت زده نمی شوم. در این فصل بازیهای عجیبی داشتیم. گاهی کاملا باخته بودیم اما نتیجه را برگرداندیم و پیروز شدیم. هرگز هواداران از حمایت از ما دست نکشیدند و سعی کردیم که پاسخ هدایایشان را بدهیم. همه ما فشار برای بردن را حس می کنیم. فقط امسال کامبک نزدیم. به طور مثال فصل دسیما هم بود. گلی که در لیسبون زدم، یک انفجار درونی بود. غیرقابل تصور بود. مثل فیلمی است که از ذهنم عبور می کند. یک جنون است.

کاپیتانی:” اول از همه این فراتر از یک افتخار است که کاپیتان بزرگترین باشگاه دنیا باشی. مسئولیت بسیار بزرگی است. می دانی که کاپیتان ها نسبت به تازه واردها مسئولیت بزرگی دارند. باعث افتخار و غرور است که کاپیتان تیم باشم. کل فصل تلاش کردم تا همان طور که روبرتو به من کمک کرد، به بازیکنان جوان کمک کنم تا ارزشهای رئال را یاد بگیرم. ما به عنوان کاپیتان باید به آنها درس بدهیم. آنها آینده رئال مادرید هستند.”

دوران فوتبالش در رئال مادرید :” همیشه فکر می کردم که در رئال بتوانم به بالاترین سطح برسم. در این جا چیزهای زیادی یاد گرفتم. هرگز به توانایی هایم تردیدی نداشتم و به خودم گفتم که به بازیکن بزرگی درون باشگاه تبدیل می شوم و می خواهم این روند ادامه داشته باشد. اگر می خواهی که در 18 سالگی در رئال باشی باید ذهنیت قدرتمندی داشته باشی.”

آینده اش:”می دانید که فردا چه می شود؟ هم نمی دانم. برنامه مشخصی دارم. هزار بار در موردش صحبت کرده ام.”

برچسب‌ها: رئال مادرید مارسلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

78 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi