خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

کورتوا:«رئال مادرید فینال ها را می برد»

کورتوا:«رئال مادرید فینال ها را می برد»
تیبو کورتوا و مارسلو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال چمپیونزلیگ شرکت کردند. بنزما قرار بود که مصاحبه کند که به خاطر خرافات شرکت نکرد چرا که قبل از بازی رفت با پی اس جی با خبرنگاران مصاحبه کرده بود و رئال باخته بود.”

مارسلو:

پنجمین چمپیونزلیگ:” انگیزه زیادی دارم. مدتهاست که در این تورنمنت حضور دارم و می دانیم که حضور در فینال چقدر مهم است. فصل فوق العاده ای داشتیم. لیاقت حضور در این جا را داریم و انگیزه های ما بیشتر می شود.”

آینده و تمدید قرارداد :” همه می دانند که چه عشق و علاقه ای نسبت به باشگاه محبوبم رئال مادرید دارم. فلومیننزه در زمان خودش باشگاه محبوبم بود که اولین گامها را در آن داشتم. رئال مادرید نیز به من فرصت داد. نمی گویم که چه نظری دارم. نمی خواهم یک مجسمه داشته باشم، تاریخچه من در رئال مادرید ساخته شده است و ساخته خواهد شد. پس از فینال ببینیم چه کار می کنیم.”

بنزما:”می دانیم که کریم چه کیفیتی دارد. فصل خیلی خوبی داشته است. مدتهاست که عالی بازی می کند.و یک لیدر است. شخصیت و حضور فوق العاده ای دارد و خیلی به تیم کمک می کند. نه فقط امسال بلکه همیشه فوتبال بسیار زیبایی ارائه داده است.”

برزیلی ها:” برزیلی ها در فینال چمپیونزلیگ حضور دارند و این باعث افتخار کشور است. امیدوارم که بیشتر در این تورنمنت حضور داشته باشند. امیدوارم که برزیلی ها از فوتبال بیشتر لذت ببرند. این یک فینال چمپیونزلیگ است و بسیار زیباست.”

استرس ها:” از زمانی که به فینال صعود کردیم، استرس داشتم. می دانیم که دفاع از این پیراهن در فینال چه مفهومی دارد. شب قبل از بازی استرس بیشتر می شود.”

آنچلوتی:” از هشت سال پیش او را می شناسم. خوش شانس بودم که با او کار کردم. به خوبی فوتبال را درک می کند و به خوبی رختکن را مدیریت می کند. طبیعی است که همه بخواهند بازی کنند. در این فصل تقریبا هیچ مشکلی نداشتیم. مربی خیال ما را راحت کرد و حقیقت را به ما یم گفت. با اعتماد به نفس کار خود را کردیم.”

کورتوا:

فینال:” امیدوارم فردا اولین چمپیونزلیگم را ببرم. همه انگیزه بالایی داریم و می خواهیم که تاریخچه رئال مادرید را بزرگتر کنیم.”

لیورپول:” آنها در سال 2018 یک فینال مقابل رئال مادرید داشتند. رئال مادرید فینال ها را می برد و حالا من در سمت خوب ماجرا قرار دارم.”

بنزما:” بهتر شده است. همچنان گل می زند و تیم را به سمت پیروزی هل می دهد. شرایط مشکلی پیش رویش بود اما سخت تلاش کرد و خوب به جلو حرکت کرد.”

ساختار دفاعی مقابل لیورپول:”در خط دفاعی باید سخت تلاش کنیم اما این به همه ربط دارد. کیفیت حریف را می دانیم.”

آنچلوتی:” حس خوب تیم به خاطر کادر فنی است. خیلی خوب تمرین می کنیم و می دانیم که چه تصمیمیاتی گرفته می شود. همه چیز به خوبی تحت کنترل است و به همین خاطر در این جا هستیم.”

برچسب‌ها: رئال مادرید مارسلو تیبو کورتوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

58 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi