خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

پاری سن ژرمن منتظر دمبله است

پاری سن ژرمن منتظر دمبله است
احتمال خروج وینگر فرانسوی از بارسلونا هر روز بیشتر می شود.

عثمان دمبله مقابل ختافه و ویارئال روی نیمکت نشست تا بند 1.5 میلیون یورویی فعال نشود.

به گزارش موندو دپورتیوو، عثمان دمبله در دو دیدار پایانی بارسلونا، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. وینگر فرانسوی مقابل ختافه بازی نکرد و مقابل ویارئال هم 33 دقیقه در زمین حضور داشت. دمبله که هفته های پایانی قراردادش با بارسلونا را می گذراند، مهره مورد علاقه ژاوی در خط حمله به حساب می آید و نیمکت نشینی وی به خاطر دلایل فنی نبود.

با توجه به قراردادی که سال 2017 میان بارسلونا و دورتموند برای انتقال عثمان دمبله به امضا رسید، اگر وینگر فرانسوی طی دو بازی آخر 45 دقیقه دیگر برای بارسا به میدان می رفت، دورتموند 1.5 میلیون یوروی دیگر دریافت می کرد. ژاوی به همین دلیل تصمیم گرفت که با توجه به احتمال فراوان خروج عثمان دمبله از بارسا و وضعیت مالی نه چندان جالب بلوگرانا، آداما ترائوره را پس از مدت ها فیکس کند.

مذاکرات میان بارسلونا و عثمان دمبله برای تمدید قرارداد ادامه دارند و البته که همچنان احتمال خروج وینگر 24 ساله از ماندنش بیشتر است. از پاری سن ژرمن به عنوان مقصد آینده دمبله یاد می شود؛ باید دید که او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت؛ باشگاه بارسلونا 95% احتمال می دهد که دوران دمبله در نیوکمپ به پایان رسیده است.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن بارسلونا عثمان دمبله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi