خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

یوونتوس 2-2 لاتزیو؛ خداحافظی با اشک و لبخند

یوونتوس 2-2 لاتزیو؛ خداحافظی با اشک و لبخند
در شب خداحافظی جورجو کیه لینی و پائولو دیبالا با استادیوم آلیانز، یوونتوس و لاتزیو به تساوی رضایت دادند و عقاب‌ها به لیگ اروپا رسیدند

جشن خداحافظی جورجو کیه لینی و پائولو دیبالا با استادیوم یوونتوس در لحظه آخر خراب شد و در ثانیه‌های پایانی، یوونتوس برد را از دست داد.

طرفداری | در دیداری که تحت‌تاثیر خداحافظی جورجو کیه لینی بود، یوونتوس نتوانست در خانه مقابل لاتزیو به برتری برسد. مائوریتزیو ساری در بازگشت به استادیوم یوونتوس پس از دو سال، توانست سهمیه لیگ اروپای تیمش را قطعی کند. خوش‌حالی دوشان ولاهوویچ به سبک پائولو دیبالا نیز از دیگر نکات جالب بازی امشب بود. علاوه بر جورجو کیه لینی، پائولو دیبالا هم امشب با یوونتوسی‌ها خداحافظی کرد اما شیوه خداحافظی آن‌ها متفاوت بود. کیه لینی با چهره‌ای خندان و خوش‌حال با یوونتوسی‌ها وداع کرد اما دیبالا حین خروج از زمین، اشک ریخت.

اطلاعات بازی یوونتوس و لاتزیو
تاریخ برگزاری: دوشنبه، 26 اردیبهشت 1400 (16 می 2022)
ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران
مکان برگزاری: استادیوم آلیانز، تورین
هفته برگزاری: هفته 37 سری آ، فصل 22-2021
داور: جووانی آیرولدی

گلزن یوونتوس: دوشان ولاهوویچ 10'، آلوارو موراتا 36'
گلزن لاتزیو: پاتریک 50'، سرگی میلینکوویچ ساویچ 5+90'

ترکیب احتمالی یوونتوس و لاتزیو
یوونتوس (1-3-2-4): پرین | کوادرادو، بونوچی، کیه لینی، الکس ساندرو | میرتی، لوکاتلی | برناردسکی، دیبالا، موراتا | ولاهوویچ

لاتزیو (3-3-4): استراکوشا | لاتزاری، پاتریک، آچربی، ماروشیچ | میلینکوویچ ساویچ، کاتالدی، لوئیس آلبرتو | فلیپه اندرسون، کابرال، ماتیا زاکانی

اتفاق ویژه
خداحافظی جورجو کیه لینی در دقیقه 17': جورجو کیه لینی، اسطوره یوونتوس به پاس 17 فصل بازی‌اش در این باشگاه، در دقیقه 17 بازی مقابل لاتزیو تعویض شد و جایش را به ماتیاس دلیخت داد. این آخرین بازی کیه لینی با پیراهن یوونتوس بود. این مدافع 37 ساله پس از الکس دل‌پیرو و جانلوییجی بوفون، سومین بازیکن باسابقه تاریخ یوونتوس است و حالا کار او در این باشگاه به پایان رسید.

خداحافظی پائولو دیبالا در دقیقه 77': آخرین تعویض یوونتوس، خروج پائولو دیبالا از زمین بود. تمام بازیکنان بیانکونری، پائولو دیبالا را حین تعویض در آغوش کشیدند و این مهاجم آرژانتینی، جایش را به مارتین پالومبو، هافبک 18 ساله ایتالیایی داد. دیبالا که هنگام خروجش از زمین اشک می‌ریخت، هفت فصل برای یووه به میدان رفت و 115 گل برای این تیم به ثمر رساند.

گل‌های یوونتوس و لاتزیو
یوونتوس 1-0 لاتزیو؛ دوشان ولاهوویچ 10': سانتر دقیق آلوارو موراتا از جناح چپ در دهانه دروازه با ضربه سر دوشان ولاهوویچ همراه شد و استراکوشا دروازه‌اش را باز شده دید.

یوونتوس 2-0 لاتزیو؛ آلوارو موراتا 36': پاس پشت پای زیبای پائولو دیبالا در میانه میدان، خوان کوادرادو را در فضای خالی قرار داد. او توپ را به جناح چپ برد و موراتا را صاحب توپ کرد. مهاجم اسپانیایی پس از یک کنترل توپ خوب، ضربه دقیقی به سوی دروازه زد و گل دوم یووه را به ثمر رساند.

یوونتوس 2-1 لاتزیو؛ پاتریک 50': کرنر ارسالی مانوئل لاتزاری با ضربه سر پاتریک همراه شد و توپ به تور دروازه یوونتوس رسید. الکس ساندرو روی این گل لاتزیو، مقصر بود.

یوونتوس 2-2 لاتزیو؛ سرگی میلینکوویچ ساویچ 5+90': روی یک ضدحمله لاتزیو به گل رسید. سرگی میلینکوویچ ساویچ در ریباند از زاویه بسته توانست دروازه پرین را باز کند.

برچسب‌ها: یوونتوس لاتزیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

143 Esteghlal Fc‌1401/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi