خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

چگونه آلیسون جلوی شیطنت گلر چلسی را گرفت؟

چگونه آلیسون جلوی شیطنت گلر چلسی را گرفت؟
آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول نقش مهمی در قهرمانی این تیم در جام حذفی ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها که در ماه فوریه و در فینال جام اتحادیه موفق به کسب پیروزی برابر چلسی شده بودند، این هفته در فینال جام حذفی نیز در ضربات پنالتی از سد آبی های لندن گذشته و در نهایت به دومین عنوان قهرمانی این فصل دست یافتند. اما آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول در ضربات پنالتی اجازه نداد ادوارد مندی اعصاب بازیکنان تیمش را بهم بریزد و جلوی کارهای همیشگی او را گرفت.

در جریان ضربات پنالتی، آلیسون بکر با جمع کردن توپ و تحویل دادن به بازیکنان لیورپول، مانع از حرکات احتمالی ادوارد مندی و بازی های ذهنی این دروازه بان سنگالی شد و سریع توپ را به بازیکنان خودی می رساند. ادوارد مندی در لباس تیم ملی سنگال فینال جام ملت های آفریقا در فوریه، برابر بازیکنان تیم ملی مصر چندین بار این کار را تکرار کرد و تمرکز ستاره های حریف را قبل از زدن پنالتی از بین برد.

در حین برگزاری ضربات پنالتی در فینال چلسی مقابل لیورپول، آلیسون مصمم بود که دیگر این اتفاق رخ ندهد و بعد از هر ضربه چلسی، توپ را جمع می کرد و مستقیم به سمت بازیکنان لیورپول می رفت تا توپ را به آنها بدهد. به نظر می رسد تلاش های سنگربان برزیلی لیورپول اثربخش بود و در نهایت ادوارد مندی که در سال های اخیر دروازه بان پنالتی گیری نشان داده، فقط در مهار پنالتی سادیو مانه هموطن خود موفق نشان داد و در نهایت این لیورپول بود که با کسب برتری در نهایت جام قهرمانی حذفی انگلیس بالای سر برد.

برچسب‌ها: لیورپول آلیسون بکر چلسی ادوارد مندی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

93 ☫ ایران ☫1401/02/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi