خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

لیورپول جایگزین سادیو مانه را انتخاب کرد

لیورپول جایگزین سادیو مانه را انتخاب کرد
توجه:این خبر برای تاریخ 15 خرداد بوده و زمان هایی که در آن گفته می شود برای تاریخ 15 خرداد می باشد.بر اساس ادعای کریستین فالک، خبرنگار مطرح آلمانی، باشگاه لیورپول برای جایگزینی سادیو مانه به دنبال جذب کریستین پولیسیچ از چلسی است.به گزارش "ورزش سه"، شایعات پیرامون آینده لواندوفسکی در بایرن همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که تصمیم او برای جدایی از این باشگاه جدی است. قرارداد لوا با بایرن تا سال 2023 ادامه دارد اما او در پایان این فصل اعلام کرد که قصد جدایی از این باشگاه را دارد و بسیاری از تمایل او برای پیوستن به بارسا خبر دادند. همین موضوع باعث شد که باشگاه بایرن به دنبال جذب جانشینی برای این ستاره لهستانی باشد و اصلی‌ترین گزینه آنها سادیو مانه است که ظاهرا قصد جدایی از لیورپول و پیوستن به این تیم را دارد.قطعاً در صورت جدایی سادیو مانه این باشگاه به دنبال یک جایگزین مناسب برای این بازیکن خواهد رفت. در همین راستا کریستین فالک، خبرنگار مطرح آلمانی، مدعی شده که باشگاه لیورپول برای جایگزینی مانه به دنبال جذب کریستین پولیسیچ از چلسی است. ستاره آمریکایی در فصلی که گذشت یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم توماس توخل نبود و اصلا بعید نیست که در صورت انتقال عثمان دمبله به استمفورد بریج، پولیسیچ نیز ساز جدایی کوک کند و راهی آنفیلد شود.

برچسب‌ها: لیورپول چلسی سادیو مانه کریستین پولیشیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

47 لیورپول 20221401/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi