خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,738

جنگ جواد نکونام - فرهاد مجیدی با یک انگیزه شخصی مهم

جنگ جواد نکونام - فرهاد مجیدی با یک انگیزه شخصی مهم
سرمربی های استقلال و فولاد در بردها و باخت ها برابر هم مساوی هستند و امشب ممکن است کفه ترازو به سمت یکی از آنها سنگینی کند

جواد نکونام و فرهاد مجیدی امشب به جز منافع تیم شان رقابت شخصی هم خواهند داشت.

به گزارش طرفداری، استقلال و فولاد در شرایطی امشب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می روند که آبی ها در صورت کسب پیروزی می توانند قهرمانی خود را تا حد زیادی قطعی کنند و قرمزهای اهوازی هم می خواهند در رقابت با گل گهر و مس رفسنجان عنوان چهارمی لیگ را از آن خود کنند.

اما به جز این امشب جواد نکونام و فرهاد مجیدی هم رقابت جذابی با هم خواهند داشت چراکه این 2 مربی تا کنون 2 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که سهم هرکدام یک پیروزی بوده است، این دو یک بار هم در فینال جام حذفی سال گذشته با هم بازی کرده اند که نکونام در ضربات پنالتی موفق شد مجیدی را شکست بدهد اما پیروزی در ضربات پنالتی جزو آمار پیروزی محسوب نمی شود.

با این شرایط امشب چه مجیدی و چه نکونام موفق به پیروزی شوند، در آمار پیروزی از دیگری جلو می افتد و این موضوع هم برای مجیدی و هم نکونام حائز اهمیت خواهد بود.

برچسب‌ها: استقلال فرهاد مجیدی جواد نکونام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

123 Esteghlal Fc‌1401/02/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi