خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

فرهاد به رکوردهای نکونام پایان داد

فرهاد به رکوردهای نکونام پایان داد
به گزارش مستر90، جواد نکونام در بازگشت دوباره به کادرفنی فولاد توانست این تیم را به یک روند خوب و رو به رشد بازگرداند. مربی جوانی که با پنجره بسته و تقریبا با یک ترکیب ثابت، تیمش را از رتبه های پایین جدول جدا کرد و به جایگاه یک رقمی رساند و در 8 بازی متوالی، طعم تلخ شکست را تجربه نکرده بود.

آخرین شکست نکونام با فولاد به هفته بیست و پنجم لیگ قبل بازمی‌گشت. جایی که اهوازی ها در یک بازی دراماتیک و باورنکردنی، تا دقیقه 94 با یک گل از مس پیش بودند اما با گل هایی که محمدرضا سلیمانی و مهرداد آوخ در لحظات پایانی و وقت های تلف شده به ثمر رساندند، فولاد در رفسنجان تن به شکست داد.

از آن بازی به بعد، فولادی ها در 16 دیدار متوالی که نکونام را روی نیمکت خود داشتند، شکستی را تجربه نکرده بودند تا اینکه روز گذشته فرهاد مجیدی توانست به آمار خوب هم تیمی قدیمی اش پایان دهد تا سرمربی فولاد نیز پس از مدت ها یک شکست تلخ را تجربه کند.

مجیدی که تیمش اسیر چند تساوی سریالی شده بود، حالا روی نوار پیروزی افتاده و حریفان را یکی پس از دیگری از پیش روی برمی‌دارد. استقلال با کسب 3 امتیاز حساس روز گذشته مقابل فولاد ضمن حفظ صدرنشینی، خود را در قامت یک مدعی جدی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نشان داد.

اتفاق دیگری که در بازی های روز گذشته رخ داد، باعث شد تا مجیدی به عنوان تنها سرمربی بدون شکست لیگ برتر شناخته شود. تا قبل از برگزاری دیدارهای هفته دوازدهم، فرهاد در کنار خطیبی و نکونام مربیان بدون باخت در لیگ بیست و یکم بودند که با شکست آلومینیوم و فولاد، مجیدی در ثبت این رکورد تنها شد و دیگر شریکی ندارد.

برچسب‌ها: استقلال اخبار استِقلال فرهاد مجیدی جواد نکونام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 Sporties_fa@1400/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi