خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

بوفون: می خواستم در سال 2018 از فوتبال خداحافظی کنم

بوفون: می خواستم در سال 2018 از فوتبال خداحافظی کنم
دروازه بان کهنه کار ایتالیایی می گوید در سال 2018 قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را داشته است.

جانلوئیجی بوفون می گوید اگر به حرف هواداران برای بازنشستگی گوش می داد باید بی خیال جام های قهرمانی و پول فراوان می شد.

طرفداری| به گزارش فرانس فوتبال، جانلوئیجی بوفون، دروازه بان کهنه کار ایتالیایی این روزها در سن 44 سالگی به پارما برگشته است تا سال های آخر فوتبالش را در تیم روزهای جوانی خود سپری کند. این دروازه بان در تازه ترین شماره فرانس فوتبال گفتگویی با این نشریه داشته است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

بازنشستگی
ترس بی توجهی کردن به خانواده ام با ادامه دادن به فوتبال همیشه اولین تردید من بوده است. در سال 2018 تصمیم گرفتم بازنشسته شوم اما سران پاری سن ژرمن با من تماس گرفتند. در این مورد با فرزندانم صحبت کردم و آنها هیچ تردیدی نداشتند و گفتند برو پدر این که در یک تیم بزرگ بازی کنی، حس خوبی است. این باعث شد بفهمم آنها به من به حکم یک مرجع نگاه می کنند و خوشحالند که چنین پدری دارند.
حضور در پاری سن ژرمن
تجربه ام در آنجا خیلی زیبا بود. مردم به قدری به من محبت می کردند که گاهی اوقات از نظرم لیاقتش را نداشتم. به خصوص در خیابان های پاریس. خیلی حس خوبی داشت و کار تاجایی پیش می رفت که حس ناراحتی می کردم.

ترک فوتبال در اوج
اگر قرار بود خواسته سایرین را دنبال کنم، باید بی خیال 5 اسکودتو، دو حضور در فینال لیگ قهرمانان و دو عنوان بهترین دروازه بان جهان در سن 37 و 39 سالگی، هزاران احساس متفاوت و نمی دانم چقدر پول و... می شدم. نمی توانم زندگی ام را بر اساس خواسته دیگران بگذارم. هواداران شما را دوست دارند اما اگر توپ ها را نگیرید دیگر دوستتان ندارند. فوتبال برای فوتبالیست مانند حضور در صحنه برای بازیگران است و حس می کنم هنوز عملکرد خوبی دارم.

برچسب‌ها: سری بی ایتالیا جانلوییجی بوفون پارما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Esteghlal Fc‌1401/02/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi