خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

بوفون: به لطف خانواده‌ام، هرگز احساس پیر شدن نمی‌کنم

بوفون: به لطف خانواده‌ام، هرگز احساس پیر شدن نمی‌کنم
جانلوییجی بوفون اعتماد به پروژه پارما را دلیل ادامه همکاری‌اش با این باشگاه عنوان کرد

دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا در ۴۳ سالگی هم احساسی از پیر شدن ندارد.

طرفداری | باشگاه پارما به شکل رسمی از تمدید قرارداد جانلوییجی بوفون تا سال ۲۰۲۴ خبر داد. به این ترتیب، بوفون تا ۴۶ سالگی به دوران فوتبال خود ادامه خواهد داد. سنگربان با تجربه ایتالیایی که در ابتدای فصل با ترک یوونتوس به پارما بازگشت، پس از تمدید قرارداد با این باشگاه حاضر در سری بی، متنی را در اکانت توییتر خود منتشر کرد و به این اتفاق واکنش نشان داد:

امروز برای من و تمام اعضای خانواده‌ام روز خوبی بود. قراردادم با پارما را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کردم. چند ماه قبل، به دلیل رابطه عمیقی که با این شهر و مردم آن داشتم، به اینجا آمدم. حالا این رابطه حتی از گذشته هم عمیق‌تر شده است.
از ابتدای کار به پروژه مدیر و اعضای جدید این باشگاه ایمان داشتم، به همین دلیل متقاعد شدم که می‌توانم بخشی از این پروژه باشم و می‌خواهم این همکاری را برای سال‌های بعد نیز ادامه بدهم.

امیدوارم که هواداران تیم و مردم شهر نیز مانند فرزندانم خوشحال باشند. امروز هر چهار فرزندم همراه من بودند؛ به لطف آن‌ها و به ویژه [همسرم] ایلاریا، هرگز بالا رفتن سنم را احساس نکردم. در کنار یک‌دیگر، تنها انرژی‌های تازه، انرژی‌های مثبت و رویاهای زیبا را احساس می‌کنیم.

برچسب‌ها: سری بی ایتالیا جانلوییجی بوفون پارما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

69 Esteghlal Fc‌1400/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi