خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

بوسه مهدی ترابی بر لوگوی پرسپولیس که وایرال شد

بوسه مهدی ترابی بر لوگوی پرسپولیس که وایرال شد
تصویر بوسه مهدی ترابی بر لوگوی پرسپولیس در فضای مجازی وایرال شده است

تصویر بوسه مهدی ترابی بر لوگوی پرسپولیس تنها چند دقیقه پس از نیمه کاره ماندن بازی پرسپولیس و تراکتور در فضای مجازی همه گیر شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در حالی با جنجال حداکثری دنبال شد که هواداران تراکتور واکنش تندی را در این بازی نشان دادند و باعث شدند این دیدار برای چیزی در حدود 20 دقیقه متوقف شود.

بین دو نیمه و زمانی که بازیکنان دو تیم قصد ترک زمین را داشتند، هواداران تراکتور به شدت علیه بازیکنان پرسپولیس شعار دادند و با پرتاب بطری و سنگ، حواشی عجیبی را در بازی به وجود آوردند. در این میان اما مهدی ترابی واکنشی متفاوت نشان داد.

ترابی در اوج فحاشی ها و سنگ هایی که از میان سکوهای تیم میزبان او و هم تیمی هایش را هدف قرار داده بودند، اندک هواداران پرسپولیس در طبقه دوم را خطاب قرار داد و به لوگوی حک شده بر پیراهن پرسپولیس بوسه زد.

ثبت این تصویر و همه گیر شدن اش در فضای مجازی در نوع خود جالب به نظر می رسید و بی شک محبوبیت مهدی ترابی را بین هواداران پر شمار پرسپولیس چند برابر خواهد کرد.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور مهدی ترابی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

103 ღ میسون مونت ღ1401/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi