خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,206

پرتاب سنگ ترابی مدافع تراکتور را مصدوم کرد!

پرتاب سنگ ترابی مدافع تراکتور را مصدوم کرد!
سنگ‌پرانی تماشاگران تراکتور تبریز باعث ایجاد وقفه در مصاف این تیم ‌مقابل پرسپولیس شد.

مصاف تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز بدون گل مساوی در جریان بود که در دقیقه 28 پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد و مهدی ترابی هافبک سرخ‌پوشان به سوی نقطه کرنر رفت تا ضربه به دست آمده برای تیمش را ارسال کند.

بعد از حضور ترابی در نقطه کرنر، تماشاگران تراکتور برخی اشیا و تعدادی سنگ را به درون زمین مسابقه پرتاب کردند که این اتفاق باعث وقفه در جریان مسابقه شد.

گزارشگر مسابقه هم در واکنش به این پرتاب‌ها کنایه‌ای به قدرت دست بالای هواداران حاضر در ورزشگاه زد، چرا که برخی پرتاب‌ها تا درون محوطه جریمه تراکتور رسیده بود.

جالب آن‌که مهدی ترابی هافبک پرسپولیس قصد داشت تا یکی از سنگ‌ها را به بیرون از زمین مسابقه بیندازد که در این حال سنگ پرتابی ترابی به عبدالله ناصری برخورد کرد تا ناصری دچار آسیب‌دیدگی شود و این مسئله باعث طولانی‌تر شدن وقفه ایجاد شده در نیمه نخست مسابقه شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس مهدی ترابی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

43 ღ میسون مونت ღ1401/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi