خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

پیکان بدون شکست به پرسپولیس رسید

پیکان بدون شکست به پرسپولیس رسید
تیم فوتبال پیکان در بازی‌های تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ برتر شکستی را تجربه نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان لیگ برتر که در هفته بیست و چهارم مقابل استقلال عملکرد خوبی داشتند و صدرنشین مسابقات را متوقف کردند، حالا انگیزه زیادی برای موفقیت مقابل پرسپولیس تیم دوم جدول دارند.
به همین خاطر در تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر مجتبی حسینی تمرینات سخت و فشرده ای را برای شاگردانش در نظر گرفت تا آنها ازنظر جسمانی در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند. پیکان همچنین در این مدت 4 بازی تدارکاتی انجام داد که هیچ شکستی در کارنامه اش ثبت نشد.
خودروسازان در دیدارهای تدارکاتی نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را شکست دادند و سپس مقابل تراکتور تبریز و هوادار تهران به تساوی مشابه 3 بر 3 رسیدند تا بازیکنان ضمن قرار گرفتن در شرایط مسابقه، از نظر روحی نیز بدون شکست به مصاف پرسپولیس بروند.
دیدار با پرسپولیس برای بازیکنان جوان پیکان انگیزه مضاعفی ایجاد می کند؛ مجتبی حسینی و تیم قدرتمندش حالا برای متوقف کردن تیم دوم جدول تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت و باید دید تا چه حد در این خصوص موفق خواهند بود.
گفتنی است؛ دیدار پرسپولیس و پیکان ساعت 20:40 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس پیکان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

51 لیورپول 20221401/02/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi