خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

مربیان و کادر پرسپولیس و پیکان و دلخوری‌های دو طرفه

مربیان و کادر پرسپولیس و پیکان و دلخوری‌های دو طرفه
دیدار پرسپولیس و پیکان بدون عکس یادگاری مربیان دو تیم شروع شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پرسپولیس و پیکان در شرایطی شروع شد که برخلاف همه مسابقات لیگ برتر مربیان دو تیم عکس یادگاری با هم نگرفتند.
در روزی که یحیی گل محمدی سرمربی سرخ‌پوشان محروم بود و کنار زمین حضور نداشت، حمید مطهری دستیار او لب خط مسئولیت هدایت بازیکنان را برعهده گرفت. با توجه به میزبانی تیم پرسپولیس مقابل پیکان تصور می شد مثل همه بازی های لیگ برتر نیمکت نشینان این تیم قبل از بازی به سمت نیمکت پیکان بروند و با آنها خوش و بش کنند.
اگرچه برخی مربیان پرسپولیس که سابقه همکاری با نیمکت نشینان پیکان در گذشته را داشتند، در مسیر رسیدن به نیمکت خودی از جلوی نیمکت پیکان رد شدند و با مجتبی حسینی و همکارانش خوش و بش کردند اما افشین پیروانی مدیر تیم و حمید مطهری مربی پرسپولیس به سمت نیمکت پیکان نرفتند.
پیروانی و مطهری از بخش خندق ورزشگاه آزادی به نیمکت خودی رسیدند و از جلوی نیمکت پیکان رد نشدند. در نهایت هم بعد از مراسم اولیه بازی به سمت نیمکت نشینان پیکان نرفتند تا عکسی هم از خوش و بش مطهری به‌عنوان جایگزین یحیی کنار زمین و مجتبی حسینی از سوی عکاسان شکار نشود.
در این خصوص اما به نظر می رسد دلخوری هایی میان دو طرف وجود داشته باشد که از بازی رفت نشات می گیرد؛ در بازی رفت دو تیم پیکان و پرسپولیس درگیری های لفظی در اواخر مسابقه میان جلال امیدیان مربی پیکان و حمید مطهری رخ داد که شاهد مصاحبه هایی در این خصوص بودیم. مساله ای که احتمالا عامل اصلی عدم رویارویی مطهری و پیروانی با نیمکت نشینان پیکان بود.
این اتفاق در حالی رخ داد که با توجه به سابقه همکاری حسینی و گل محمدی در سالیان گذشته، به نظر می رسید اگر یحیی کنار زمین حضور داشت، شخصا برای خوشامدگویی به سمت همکار سابقش می رفت.

برچسب‌ها: پرسپولیس پیکان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 ☫ ایران ☫1401/02/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi