خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

حمله با پین،تیم ملی بیشتر از استقلال به اون نیاز دارد!

حمله با پین،تیم ملی بیشتر از استقلال به اون نیاز دارد!
با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال قاطعانه از اسکوچیچ حمایت کرده و مسئولان بارها تاکید کردند که این سرمربی در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی خواهد بود، حال اگر این فدراسیون تغییر عقیده ندهد که خیلی هم در فوتبال ایران بعید نیست باید به صحبت های تغییر سرمربی و معرفی جانشینان اسکوچیچ پایان داد.

نکته ای که هنوز اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال درباره آن اظهارنظر نکرده اند،درباره کادر اعزامی ایران به جام جهانی است. بارها کارشناسان اعلام کردند که تیم ملی در بُعد فنی نیاز به تغییر دارد و شاید بهتر باشد برای رقابت های مهم افراد باتجربه تری به کادرفنی اضافه شوند.

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال نیز با مخالفت برکناری اسکوچیچ اعلام کرد که باید یک دستیار با تجربه کنار او باشد. نیکبخت واحدی گفت: معتقدم باید کادر فنی تیم ملی را تقویت کنیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد. مثلاً چرا از کمک مربیان خوب کنار اسکوچیچ استفاده نمی‌کنیم؟ مثال‌های زیادی برای این موضوع وجود دارد. در استقلال گابریله پین کنار دست فرهاد مجیدی است. در پرسپولیس حمید مطهری را پشت سر گل محمدی داریم. چه ایرادی دارد ما با همین اسکوچیچ که ارتباط خوبی با بازیکنان تیم ملی دارد به جام جهانی برویم، اما یک مربی کاربلد حرفه‌ای و با تجربه کنار دستش بگذاریم تا ساختار تیمی ما تقویت شود و برای رودررو شدن با رقبای بزرگ حاضر در جام جهانی استراتژی درست داشته باشیم.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران جام جهانی اسکوچیچ گابریله پین فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی حمید مطهری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

150 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1401/02/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi