خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

واکنش ایکاردی به شایعه انتقال به یوونتوس

واکنش ایکاردی به شایعه انتقال به یوونتوس
واکنش ایکاردی به شایعه انتقال به یوونتوس
مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن تردیدی به ماندن در این تیم نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی بعد از سپری کردن روزهایی پرحاشیه در اینتر در ابتدای فصل به صورت قرضی راهی پاری سن ژرمن شد و در نهایت قرارداد او با این باشگاه فرانسوی دائمی شد. حالا ایکاردی در مورد شایعات انتقال به یوونتوس و شرایط خود در فرانسه صحبت کرده است.

مائورو ایکاردی گفت: "به محض ورود از ایتالیا به پاریس، تصمیم من قطعی بود. گزینه خریدم در این فصل فعال می شد، اما من از فصل قبل در مورد همه چیز تصمیم گرفته بودم.

وقتی این گزینه به یک فرصت واقعی تبدیل شد، ما آن را با مدیران و لئوناردو مطرح کردیم. من این تصمیم را با خانواده ام ارزیابی کردم و همه تصمیم به ماندن گرفتیم. سپس لئوناردو تایید کرد که این گزینه قابل فعال شدن است و تصمیم گیری آسان بود. شایعات انتقال به یوونتوس؟ خیر، من در پاریس احساس خوبی دارم. در ایام تعطیلات به ایتالیا برگشتم و زمان را با خانواده گذراندم. تقریبا یک ساعت با هواپیما راه است و حالا خانواده ام به طور کامل در پاریس ساکن شده اند.

جدایی ادینسون کاوانی؟ من با کاوانی چه داخل زمین و چه بیرون رابطه خوبی داشتیم. او مردی فوق العاده بود و همیشه دلتنگ کاوانی خواهیم بود. نتایج تصمیمات با سرمربی است، اگر او فکر می کند که یک بازیکن خاص برای بازی خاصی بهتر است، باید به آن تصمیم احترام بگذارید."

برچسب‌ها: ایکاردی یوونتوس پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

110 اطلاعیه1399/04/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi