خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

آینده مبهم لواندوفسکی، مرد سال فیفا خوشحال نیست

آینده مبهم لواندوفسکی، مرد سال فیفا خوشحال نیست
بایرن در بازی آرمینیا بیله‌فلد 3-0 پیش بود که در دقیقه 89، تابلوی تعویض بالا رفت و مشخص شد، شماره 9 باید بیرون برود. روبرت لواندوفسکی یک نگاه کوتاه و ناباورانه به تابلو کرد و سپس متوجه شد که منظور او بوده است. ستاره لهستانی با بی میلی به راه افتاد و پس از دست دادن با گابریل ویدوویچ که برای اولین بار بازی در بایرن در بوندسلیگا را تجربه می کرد، از زمین خارج شد.
لواندوفسکی بدون گلزنی به بیله‌فلد، بازی را ترک کرد اما روی گل سوم بایرن توسط جمال موسیالا نقش اول را داشت؛ ضمن اینکه در دقیقه 10 بازی نیز می توانست زننده گل اول باشد ولی یاکوب لارسن با دخالتی به موقع مانع شد.
در حال حاضر مشخص نیست که آیا او فصل آینده دوباره در شوکو آرنا(ورزشگاه بیلفلد) حاضر خواهد شد یا خیر. از یک سو، بیله‌فلد باید برای بقا فجنگد و مشخص نیست در بوندسلیگا بماند یا خیر و از سوی دیگر، خود لواندوفسکی ممکن است بایرن را ترک کند و هنوز حاضر به تمدید نشده است.اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن در واکنش به قضیه لواندوفسکی گفت:« روبرت تا امروز برای یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد. ما با این بازیکن قرارداد داریم و می‌خواهیم که او تا زمانی که ممکن است به حضورش در این تیم ادامه دهد. روبرت با ما به بازیکنی تراز اول تبدیل شد که هر فصل 30 تا 40 گل می‎‌زند. البته که چنین بازیکنی ممکن است به دنبال چالشی جدید باشد و با خودش بگوید که در این باشگاه به تمام موفقیت‌های ممکن دست پیدا کرده است. اینجاست که ما باید او را برای ماندن متقاعد کنیم.»
در مجموع این بازیکن 33 ساله در چند هفته گذشته داخل و خارج از زمین خوشحال به نظر نمی رسد. در ابتدای فصل او روند گلزنی فوق العاده ای داشت ولی از فوریه این روند مختل شده است. او در بازی برابر آینتراخت، لورکوزن، فرایبورگ و بیلفلد نتوانسته برای بایرن گل بزند. لوا البته تا به اینجای کار با 32 گل زده صدرنشین جدول گلزنان است. فصل قبل در چنین مقطعی او در تب و تاب برای شکستن رکورد گلزنی گرد مولر در طول یک فصل بود ولی حالا شرایط کاملا متفاوت به نظر می رسد. لواندوفسکی دیگر خوشحال نیست، کمتر گل می زند و آینده اش نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 ♕بایرن مونیخ♕1401/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi