خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

بی‌خیال‌ترین مود لواندوفسکی در روزهای پر شایعه

بی‌خیال‌ترین مود لواندوفسکی در روزهای پر شایعه
رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ در حال انجام مذاکرات نهایی هستند. به‌طور کلی به نظر می‌رسد که وضعیت در مرحله جدیدی قرار گرفته است. هم مدیران باشگاه بایرن‌مونیخ و هم مدیر برنامه و افراد نزدیک به این ستاره لهستانی با تمام سرعت برای مذاکرات نهایی آماده می‌شوند.
اما یک سوال مهم درباره ستاره لهستانی وجود دارد. اینکه آیا توافق بین لواندوفسکی و بایرن مونیخ برای تمدید قراردادی که در سال 2023 منقضی می‌شود؛ شکل خواهد گرفت یا اینکه راه ستاره لهستانی و پر افتخارترین باشگاه آلمان به جدایی ختم خواهد شد؟باشگاه بایرن مونیخ همچنان یک مشتری جدی برای رابرت لواندوفسکی محسوب می‌شود. با این حال همان‌طور که اخیراً گزارش شده بایرن‌مونیخ حاضر نیست با مبلغی کمتر از 40 میلیون یورو او را به فروش برساند. از طرفی با توجه به دستمزد نزدیک به 25 میلیون یورویی لواندوفسکی، فروش احتمالی او با بیش از 60 میلیون یورو به بایرن مونیخ کمک خواهد کرد.
از طرفی گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا و در راس این باشگاه یعنی خوان لاپورتا در بحث به‌خدمت گرفتن رابرت لواندوفسکی کاملاً جدی هستند. تا جایی که حتی چندی پیش گفته شد که ملاقاتی بین رئیس باشگاه بارسلونا و مدیر برنامه لواندوفسکی یعنی پینی زهاوی شکل گرفته است.اما یک چیز جالب در مورد رابرت لواندوفسکی وجود دارد. حداقل اگر فعالیت‌های اجتماعی این ستاره لهستانی را دنبال کنید متوجه می‌شوید که خود این بازیکن نسبت به شایعات کاملاً بی توجه است. لواندوفسکی دو روز پیش عکسی از خود با یک‌سری لباس خاص و یک عینک آفتابی به اشتراک گذاشت تا نشان دهد به دور از هیاهوی موجود است و به شایعات فکر نمی‌کند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بارسلونا لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

110 ♕بایرن مونیخ♕1401/02/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi