خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

آلن سنت ماکسیمین: می توانم توپ طلا ببرم!

آلن سنت ماکسیمین: می توانم توپ طلا ببرم!
مهاجم نیوکاسل رویای توپ طلا را در سر دارد.

آلن سنت ماکسیمین دوست دارد به تیم ملی فرانسه دعوت شود و باور دارد که از توانایی فتح توپ طلا هم برخوردار است.

مستر90 | به گزارش گل، آلن سنت ماکسیمین جمله ستارگان پرتعداد فرانسوی است که با توجه به ترافیک موجود در این تیم، فرصت حضور در ترکیب خروس ها را پیدا نمی کند. سنت ماکسیمین که با توجه به کیفیتش می تواند مرکز پروژه تیم کهکشانی نیوکاسل طی فصول آینده باشد، از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و می گوید که می تواند روزی فاتح توپ طلا لقب بگیرد.

همه ما از کیفیت موجود در ترکیب تیم ملی آگاهیم، بازیکنانی مانند انکونکو هستند که با وجود داشتن یک فصل خیره کننده، مدت زیادی پشت درهای تیم به انتظار دعوت نشستند. این یعنی سرمربی از بازیکنانش توقعات خیلی زیادی دارد و همه چیز در آمار و کیفیت فردی خلاصه نمی شود. در زندگی، به چیزی می رسید که لیاقتش را دارید، من هم به کارم ادامه می دهم و امیدوارم روزی به تیم ملی فراخوانده شوم.
از خودم شناخت دارم و می دانم چه بازیکنی هستم و کیفیتم در چه سطحی قرار دارد. همبازیانم و کسانی که کنارم تمرین کرده اند از کیفیتم آگاه هستند؛ لازم نیست که حتما در یک تیم بزرگ یا کنار بازیکنان بزرگ بازی کنم که کیفیتم ثابت شود. هرچند همین حالا هم کیفیت لازم برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارم و شاید روزی هم بتوانم برنده توپ طلا شوم. البته می دانم که توپ طلا در این لحظه یک رویاست و همه رویای آن را در سر دارند؛ فعلا فاصله زیادی تا بردن آن دارم اما از نظر کیفیت بازی و پتانسیل، به نظرم می توانم روزی به این هدف برسم.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه آلن سنت ماکسیمین نیوکاسل اخبار فرانسه توپ طلا کریستوفر انکونکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

187 Sporties_fa@1401/02/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi