خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

بایرن 1-1 ویارئال: شگفتی بزرگ در آلیانز آره‌نا

بایرن 1-1 ویارئال: شگفتی بزرگ در آلیانز آره‌نا
شاگردان یولیان ناگلزمان که در دیدار رفت در خانه ویارئال با یک گل شکست خورده بودند، در دیدار امشب در حالی که تا دقیقه 88 از حریف از پیش بودند، گل تساوی را دریافت کردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.
بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما در دقیقه 6 این تیم میهمان بود که صاحب اولین موقعیت بازی شد اما ضربه مورنو از بالای دروازه نویر به بیرون رفت.
برتری بایرن ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 11، روی ارسال موسیالا، این گروتسکا بود که می توانست میزبان را پیش بیندازد اما واکنش خوب خرونیمو رویی این موقعیت را از او گرفت.پنج دقیقه بعد این بار سانه بود که با یک ارسال خوب کیمیچ را صاحب موقعیت کند اما هافبک پیش کشیده بایرن نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.
حملات بایرن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 28، گورتسکا با یک سانتر خوب، موسیالا را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی ضربه سر این ملی پوش آلمانی دقیقا به جایی رفت که رویی حضور داشت.
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان بایرن بودند که بر بازی تسلط داشتند اما در دقیقه 41 چیزی نمانده بود که ویارئال به گل برسد ولی کنترل ناقص دانجوما باعث شد تا یک فرصت عالی برای میهمان از دست برود و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه اول موسیالا صاحب یک موقعیت خوب شد اما رویی با خروج به موقع دروازه تیمش را نجات داد.
حملات بایرن ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 52، روبرت لواندوفسکی گل اول بازی را به ثمر رساند. روی پاس توماس مولر بود که لواندوفسکی پشت محوطه جریمه ویارئال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.
ویارئال خیلی زود می توانست کار را به تساوی بکشد اما لوسلسو که در دقیقه 55 صاحب موقعیت شده بود، ضربه والی اش را از بالای دروازه به بیرون زد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل بودند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 72 بود که همه چیز برای گل دوم بایرن فراهم بود اما ضربه مولر از داخل محوطه جریمه به بیرون رفت.سه دقیقه بعد نوبت کومان بود که با یک حرکت انفرادی صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او هم از بالای دروازه ویارئال به بیرون رفت.
فشار بایرنی ها برای رسیدن به گل دوم ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 88 این ویارئال بود که به گل تساوی رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس جرارد مورنو، ساموئل چوکووئزه مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم، نویر را مغلوب کرد.تلاش بایرنی ها برای رسیدن به گل دوم در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا بایرن در عین شگفتی از رسیدن به نیمه نهایی بازبماند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ ویارئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

64 ♕بایرن مونیخ♕1401/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi