خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,279

در صورت باخت مقابل ویارئال خطری ناگلزمان را تهدید نمی کند

در صورت باخت مقابل ویارئال خطری ناگلزمان را تهدید نمی کند
یولیان ناگلزمان از اعتماد و حمایت کامل سران بایرن مونیخ برخوردار است

پس از نمایش ضعیف بایرن مونیخ مقابل ویارئال در روز چهارشنبه، انتقادات زیادی روانه یولیان ناگلزمان شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کری هاو خبرنگار اشپورت آینس، یولیان ناگلزمان بدون توجه به نتیجه بازی برگشت مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی بایرن مونیخ خواهد ماند و همچنان از اعتماد کامل سران بایرن مونیخ بهره خواهد برد. ناگلزمان برای یک برنامه بلند مدت به باشگاه تعهد دارد و از آنجایی که این اولین فصل حضور او در مونیخ است، در صورت شکست خوردن همچنان فرصت خواهد داشت. او همچنین به خوبی در خارج از باشگاه مسائل را مدیریت می‌کند. اما بدان معنی نیست که مربی از زیر بار هیچ مسئولیتی شانه خالی کند. علاوه بر این موارد، حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه با یولیان ناگلزمان هم نظر هستند که چندین بار در داخل باشگاه اعلام کرده، ترکیب فعلی تیم از تیم برنده سه گانه سال 2020 ضعیف‌تر است.

اخیرا انتقاداتی به سبک بسیار تهاجمی ناگلزمان شده است. برخی از بازیکنان ارشد برای ابراز نا‌رضایتی خود از نقش و وظایف تاکتیکی‌شان به ناگلزمان مراجعه کردند. البته که این موارد در بایرن پدیده جدیدی نیست. مربیان پیشین بایرن نیز با این مسائل باید دست و پنجه نرم می‌کردند. با این حال ناگلزمان از حمایت کامل باشگاه برخوردار است. در باشگاه می‌دانند که اگر بازیکنان اصلی تیم مقابل ویارئال بهترین عملکرد خود را به نمایش نگذراند، مانند لئون گورتسکا که برای بازی در 90 دقیقه کامل هنوز آماده نیست، ناگلزمان را به سختی می‌توان مقصر حذف احتمالی مقابل ویارئال دانست.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ ویارئال یولیان ناگلزمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

32 ღ میسون مونت ღ1401/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi