خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

هاورتس: قهرمانی در لیگ قهرمانان تا ابد با من می ماند

هاورتس: قهرمانی در لیگ قهرمانان تا ابد با من می ماند
مهاجم آلمانی چلسی می گوید خاطره قهرمانی در لیگ قهرمانان تا آخر عمرش همراه او خواهد بود.

کای هاورتس معتقد است با وجود قهرمانی در لیگ قهرمانان هنوز دستاوردهای بیشتری برای او در راه است.

به گزارش مستر90 و به نقل از وب سایت رسمی یوفا، چلسی، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان، امشب در دور برگشت مرحله یک چهام نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید صف آرایی خواهد کرد. به همین بهانه، وب سایت یوفا، گفتگویی با کای هاورتس زننده تک گل فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته انجام داده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

روزهای قبل از فینال فصل گذشته
قبل از بازی اندکی مضطرب بودم زیرا فکر می کردم بزرگترین و مهم ترین روز برای فوتبال است. اگر چه سعی می کردیم افکارمان را به مسائل دیگر معطوف کنیم اما نمی توانستیم فینال را به طور کامل فراموش کنیم و این مسابقه کاملا در پس ذهنمان بود. به شخصه نتوانستم خوب بخوابم. در مسیر استادیوم، فشار را کاملا حس می کردیم. تمام شهر یا آبی بود یا آبی آسمانی و به همین خاطر حس ویژه ای داشت. وقتی به استادیوم رسیدیم و قبل از بازی، دیدن هواداران حس خوبی داشت. می توانستیم ببینیم برگشت به استادیوم برای حمایت از تیمشان برای آنها چه حسی دارد.
گل قهرمانی
هیچ کلمه ای نمی تواند حسم را توصیف کند. گلزنی جزو بهترین لحظات یک فوتبالیست است.چون حس هواداران را درک می کنی و می دانی هواداران در منزل نیز چه حسی دارند. می دانی افرادی که تو را می شناسند برایت خوشحال خواهند شد. به همین خاطر احساساتم باورنکردنی بود. به ثمر رساندن آن گل فوق العاده بود. برایم اهمیت زیادی داشت که بتوانم جام قهرمانی را در دستانم بگیرم. نمی توانستم این اتفاق را باور کنم و به همین خاطر هم خیلی احساساتی نشده بودم. بعد از گذشت چند روز بود که فهمیدم چه کاری انجام داده ام. فقط رویای من نبود و رویای تمام کسانی بود که مرا همراهی کردند: خانواده، افراد حاضر در باشگاه، مربیانم در لورکوزن. این رویای همه بود و می دانستم این که توانستم این رویا را برای آنها به واقعیت تبدیل کنم، همه را خوشحال خواهد کرد
نگاهی به گذشته و قهرمانی در سال کذشته
نمی توانم توصیف کنم. این قهرمانی چیزی است که تا ابد با من می ماند. هیچوقت فراموش نمی کنم سال گذشته چه دستاوردی داشتم و این در لحظات سخت به من کمک کرد. چون به گذشته فکر کردم و به یاد آوردم که رویای کودکی ام را به دست آوردم و این در حالی است که هنوز خیلی جوانم و تنها 21 سال داشتم. چیزهای زیادی در راه است. فوتبال یک شغل است و دو هفته بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اگر یک بازی بد داشته باشی، همه لحظات خوب فراموش می شود. به خودم می گویم بگذار احساسات کنترلت را در دست بگیرد. تو به رویای کودکی ات رسیدی و گلی را زدی که باعث قهرمانی تیمت در لیگ قهرمانان شد.

برچسب‌ها: چلسی اخبار چلسی کای هاورتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

36 Marquinhos1401/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi