خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

وسلی فوفانا گزینه جدید چلسی برای تقویت خط دفاعی / دیلی میل

وسلی فوفانا گزینه جدید چلسی برای تقویت خط دفاعی / دیلی میل
وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لسترسیتی مورد توجه چلسی قرار گرفته است.

مستر90 | به گزارش دیلی میل، چلسی پس از جذب کالیدو کولیبالی همچنان به دنبال جذب یک مدافع میانی دیگر است. با توجه به نزدیک شدن ژول کونده به بارسلونا، نام وسلی فوفانا وارد لیست اهداف باشگاه انگلیسی به منظور تقویت خط دفاعی شده و آنها امکان جذب این مدافع 21 ساله را بررسی خواهند کرد.

پرسنل کیمپمبه از PSG، میلان اشکرینیار از اینتر و یوشکو گواردیول از لایپزیش نیز دیگر گزینه های آبی ها به حساب می آیند اما باشگاه آلمانی برای حفظ مدافع کروات خود مصمم است. فوفانا در سال 2020 در معامله ای به ارزش 36.5 میلیون پوند از سن اتین به لستر سیتی پیوست و با درخشش در فصل اول حضورش در انگلستان، جایزه بهترین بازیکن جوان فصل روباه ها را از آن خود کرد. این مدافع فرانسوی یک سال قبل در دیداری دوستانه در پیش فصل، دچار شکستگی پا شد اما در ماه مارس 2022 به میادین بازگشت و 12 بار در مقطع پایانی فصل به میدان رفت. فوفانا در ماه مارس قرارداد جدیدی تا 2027 با لستر امضا کرد و به همین دلیل این باشگاه در مذاکرات احتمالی با چلسی می تواند رقم بالایی را درخواست کند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه وسلی فوفانا چلسی اخبار چلسی لسترسیتی سنت اتین لیگ فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

303 Frenkiedejong1401/05/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi