خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

نقش زاهاوی در تیره شدن روابط بایرن و لواندوفسکی

نقش زاهاوی در تیره شدن روابط بایرن و لواندوفسکی
به گزارش مستر90، سران بایرن هیچ گاه رابطه خوبی با ایجنت لواندوفسکی نداشته اند و بنظر می رسد همانند داستان آلابا، زاهاوی این بار نیز بدنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود است.

شایعات در مورد جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن روز به روز در حال افزایش است. باواریایی ها در حالیکه چندماه تا پایان فصل مانده، هنوز هیچ اقدامی برای انجام مذاکرات با لواندوفسکی نکرده اند، حرکتی که باعث ناراحتی لوا و اذعان غیر مستقیم او نیز شده است.

به گزارش بیلد باواریایی ها در مقطعی به صورت جدی به جذب هالند می اندیشیدند و اکنون که احتمال خرید او از دورتموند کمرنگ شده، سران بایرن در موقعیت بدی برای شروع مذاکرات با لوا قرار گرفته اند. رابرت لواندوفسکی مدت زیادی منتظر سیگنال بایرن برای تمدید ماند اما مدیران در جریان مذاکرات برای جذب بازیکنان آژاکس، با رایولا در مورد احتمال جذب هالند صحبت کردند.

این فرصت ویژه ای برای پینی زهاوی ایجاد کرده تا بایرن و بازیکنش را رو در روی هم قرار داده و داستان آلابا را برای لواندوفسکی تکرار کند. در طول فصل گذشته زهاوی این احساس را در آلابا ایجاد کرد که بایرن لزوما او را نمی خواهد و برای بازیکنان دیگرش ارزش بیشتری قائل است. به ادعای بیلد، زهاوی اکنون با میان آوردن نام هالند، با لواندوفسکی نیز همین کار را می کند.

اینکه در بین باشگاه های خواهان لوا نام بارسلونا بیشتر شنیده می شود خود گواهی بر این موضوع است چرا که رئیس باشگاه بارسلونا خوان لاپورتا، رابطه بسیار خوبی با پینی زهاوی دارد.

گزینه دیگر زاهاوی پاری سن ژرمن است و در صورت خروج ام باپه، او بدنبال انتقال لوا به تیم پاریسی خواهد بود.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ اخبار بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی زاهاوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 ღ میسون مونت ღ1401/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi