خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پایت: پیشنهاد منچستریونایتد را رد کردم تا به فرانسه برگردم

پایت: پیشنهاد منچستریونایتد را رد کردم تا به فرانسه برگردم
دیمیتری پایت ادعا کرده است پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده و از پیوستن مجددش به مارسی در سال 2017 اصلا پشیمان نیست.

این بازیکن فرانسوی پنج سال پیش در طی انتقالی از وستهام به المپیک مارسی بازگشت، در خصوص شرایط آن زمانش توضیحاتی داده است.

مستر90 | به گزارش خبرگزاری گل، دیمیتری پایت در سال 2004 فوتبال خود را با پوشیدن پیراهن تیم اکسلسیور هلند آغاز کرد و پیش از پیوستن به مارسی در سال 2013، برای تیم‌های نانت، سنت اتین و لیل نیز به میدان رفت. این بازیکن فرانسوی قبل از اینکه به لیگ جزیره منتقل شود، دو سال را در المپیک مارسی توپ زد. در نهایت، مجدداً در سال 2017 وی تلاش کرد تا پیراهن مارسی را بار دیگر بر تن کند.

پایت اکنون در مصاحبه ای فاش کرده است که فرصت ماندن در لیگ جزیره را با پوشیدن لباس منچستریونایتد را داشته است، اما روابط خانوادگی او را به المپیک مارسی فرانسه بازگرداند.

این بازیکن 35 ساله تصمیمش در مورد آینده حرفه ایش را اینگونه به RMC توضیح می دهد:

باشگاه های دیگری نیز در آن مقطع به دنبال جذب من بودند. به عنوان مثال تعدادی باشگاه بزرگ از جمله منچستر یونایتد و سایرین را می‌توانم نام ببرم. انتخاب من یک انتخاب شخصی و خانوادگی بود. فکر می کنم برای من و خانواده ام بازگشت به مارسی، بهترین تصمیم بود.
پایت قبل از اینکه به مارسی برگردد، بازیکن ثابت تیم ملی فرانسه بود، اما بعد از ورود به لوشامپیونه به دلیل عدم هماهنگی با باشگاهش، مارسی، جایگاه خود را در تیم ملی فرانسه از دست داد.

در این مدت بالاترین رتبه ای که المپیک مارسی توانسته در لیگ کسب کند، نایب قهرمانی در فصل 2019-2020 بود. قابل ذکر است که تنها باری که آنها موفق به کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در طی پنج سال اخیر شدند نیز همان فصل است، اما پایت همچنان بازیکن درخشانی برای تیمش است.

این هافبک فرانسوی 47 گل و 53 پاس گل در 195 بازی لیگ به ثبت رسانده است. او یک موشک خیره کننده از راه دور در طی آخرین برد مارسی مقابل مون پلیه وارد دروازه حریف کرد که باعث شد بندرنشینان همچنان رتبه دوم لیگ فرانسه را حفظ کنند.

برچسب‌ها: دیمیتری پایت فرانسه لیگ فرانسه تیم ملی فرانسه منچستریونایتد المپیک مارسی اخبار المپیک مارسی اخبار فرانسه وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

264 Sporties_fa@1401/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi