خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

ناگلزمان: لازم‌ نیست درباره همه چیز علنی حرف بزنیم

ناگلزمان: لازم‌ نیست درباره همه چیز علنی حرف بزنیم
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تایید کرد که در ادامه فصل و با توجه به قطعی شدن قهرمانی تغییراتی در تیم به وجود خواهد آورد.

بایرن مونیخ در ابتدای هفته موفق شد دورتموند را شکست دهد و دهمین قهرمانی پیاپی خود در رقابت‌های بوندسلیگا را قطعی کند. شاگردان یولیان ناگلزمان فردا در یک دیدار تشریفاتی به مصاف ماینتس خواهند رفت. بایرن در این فصل از جام حذفی آلمان و پس از آن در لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا آنها فصل را فقط با یک قهرمانی بوندسلیگا به پایان برسانند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی تیمش مقابل ماینتس گفت: "مطمئنا برخی بازیکنان را از ترکیب کنار خواهیم گذاشت اما همه چیز را تغییر نمی دهیم. ما به یک شکل مشخص در تیم ادامه خواهیم داد. من به لئون گورتزکا و جاشوا کیمیش فکر می کنم که بسیار خوب تمرین کردند و همچنان در تمرینات ذهنیت برنده ای از خود نشان می دهند."

ناگلزمان در ادامه گفت: "توماس مولر هنوز مریض است. کرونا نیست، اما او برای بازی فردا به ماینتس سفر نخواهد کرد. ما به برخی بازیکنان فرصت می دهیم که در ترکیب اصلی قرار بگیرند. می توانم فاش کنم که چوپوموتینگ در ترکیب اصلی خواهد بود. من فکر می کنم که او کاملا شایسته آن است. مارسل سابیتزر نیز این فرصت را دارد که فردا در ترکیب اصلی باشد. لواندوفسکی هم اگر سالم باشد بازی خواهد کرد. ما فردا تعویض های زودهنگام خواهیم داشت و باید مطمئن شویم که همه در بهترین فرم خود هستند."

نقل و انتقالات: "در مورد نقل و انتقالات باید بگویم که من به باشگاه اطمینان کامل را دارم و مطمئن هستم که آنها یک تیم برتر را شکل خواهند داد. من قبلا نظراتم را بیان کرده ام. اما این باید در داخل باشگاه باقی بماند زیرا فایده‌ای ندارد که همه چیز به شکل علنی مورد بحث قرار بگیرد."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

103 ღ میسون مونت ღ1401/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi