خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

ژان پیر پاپن: کریم بنزما شانس اصلی توپ طلا است

ژان پیر پاپن: کریم بنزما شانس اصلی توپ طلا است
به اعتقاد ژان پیر پاپن، مهاجم اسبق تیم ملی فرانسه، کریم بنزما بهترین مهاجم دنیای فوتبال است

ژان پیر پاپن، مهاجم اسبق المپیک مارسی، میلان، بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه که در سال 1991 که در المپیک مارسی فرانسه حضور داشت برنده توپ طلا شد، به ستایش از کریم بنزما پرداخت.

مستر90 | کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید و تیم ملی فرانسه، این روزها در اوج آمادگی است و گل‌هایی تعیین‌کننده می‌زند. هت‌تریک کریم بنزما مقابل چلسی و PSG، باعث شده بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال، او را بهترین مهاجم کنونی جهان فوتبال بدانند. ژان پیر پاپن در مصاحبه با Europe 1 از راز آمادگی این روزهای بنزما پرده برداشت:

از نظر من، کریم [بنزما] بهترین مهاجم دنیای فوتبال است. در فاصله چند ماه، بنزما به سطحی رسیده که هیچ‌گاه در آن نبود. بنزما توانسته خودش را در جوانب زیادی قوی کند. او گفته بود خودش یادگرفته که چگونه عضله‌هایش را قوی‌تر کند و حالا در سرزنی هم قوی‌تر شده است. برای در اوج ماندن، باید تا جایی که ممکن است بدنی آماده و قوی داشته باشید. بنزما با این بدن آماده توانسته بهترین مهاجم دنیا شود. آخرین رویای بنزما در فوتبال، گرفتن توپ طلا است. من فکر می‌کنم در حال حاضر کریم شانس اصلی توپ طلا به شمار می‌رود.
این نخستین باری نیست که صحبت از کریم بنزما و بردن توپ طلا می‌شود. روزنامه آاس چند روز پیش تیتر «کریم بنزما در مسیر توپ طلا» را روی جلد خودش برده بود.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه ژان پیر پاپن المپیک مارسی کریم بنزما لیگ فرانسه رئال مادرید توپ طلا آث میلان بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 2

179 Sporties_fa@1401/01/20

ƤαυƖ Ƥσgвα: محمد طاها: عباس بوعذار شانس اصلی توپ طلا است ._.

20 فروردين (18:56)


Sporties_fa@: سوشیانت: دیمیتری پایت شانس اصلی توپ طلا است ._.

20 فروردين (18:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi