خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

میلان و رئال‌مادرید به دنبال شکار جواهر فوتبال فرانسه

میلان و رئال‌مادرید به دنبال شکار جواهر فوتبال فرانسه
میلان به جمع باشگاه های بزرگ اروپایی علاقه‌مند به جذب استعداد فرانسوی تیم لو هاور اضافه شده است؛

به گزارش مستر90 و به نقل از رسانه کالچو مرکاتو، سلیمان آیزاک توره، بازیکنی است که انتظار می رود در تابستان از لیگ دسته دوم کشور فرانسه خارج شود. این مدافع نوزده ساله در سن یازده سالگی به آکادمی باشگاه لو هاور در لیگ دو فرانسه پیوست و سریعاً موفق شد سرمربیان خود را تحت تأثیر قرار بدهد؛ مربیانی که او را در پست های مختلف از مهاجم و وینگر تا هافبک و در نهایت تصمیم ادامه به عنوان یک مدافع به کار گرفته اند.

باشگاه‌هایی نظیر المپیک لیون و المپیک مارسی از فرانسه و رئال مادرید اسپانیا پیش از این به جذب سلیمان آیزاک توره علاقه‌مند بوده اند و حالا میلان هم به این لیست اضافه شده است؛ میلانی که توجه بسیار خاص و ویژه ای به بازیکنان فرانسوی دارد و حضور بازیکنانی چون تئو هرناندز، مایک ماینان، پیر کالولو، اولیویه ژیرو و یاسین عدلی به خوبی گویای این مطلب است.

قرارداد سلیمان آیزاک توره در تابستان سال 2023 میلادی با باشگاه فرانسوی لو هاور به پایان می رسد؛ به این معنی که او می تواند در تابستان پیش رو به مرحله بعدی دوران بازی حرفه ای خود قدم بگذارد. این بازیکن نوزده ساله قامتی بیش از دو متر و وزنی بالای یکصد کیلوگرم دارد. او سریع است و موقعیت‌یابی خوبی هم دارد.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه لو هاور سلیمان آیزاک توره المپیک مارسی آث میلان رئال مادرید لیون لیگ 2 فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

116 Sporties_fa@1401/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi