خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

برهانی: فرهاد و آجورلو حاشیه را مدیریت می‌کنند

برهانی: فرهاد و آجورلو حاشیه را مدیریت می‌کنند
آرش برهانی که در مراسم افطاری اهالی فوتبال حاضر شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت استقلال گفت: شرایط استقلال خوب است اما متاسفانه باخت در جام حذفی حاشیه‌هایی به‌وجود آورد ولی به نظر من آقا فرهاد و ‌آجورلو خیلی راحت و خوب می‌توانند این مسئله را مدیریت کنند تا به تیم لطمه نزند.

او افزود: شرایط تیم هم که مشخص است؛ استقلال همه رکوردها را زده و تمام آمارهای خوب را در لیگ دارد. من به‌عنوان یک طرفدار‌ خیلی امیدوارم که امسال بتوانیم جام بگیریم.

برهانی در واکنش به اینکه آیا از نظر او احتمال تغییر شرایط و قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم وجود دارد عنوان کرد: بله؛ در فوتبال همه چیز غیرقابل پیش‌بینی است. یک زمانی ما ۱۲ امتیاز جلو بودیم و بعد عقب افتادیم اما من مطمئن هستم که با توجه به تجربه‌ای که آقا فرهاد و همچنین بازیکنان تیم دارند، همه این شرایط را درک کرده‌اند و سورپرایز نمی‌شویم؛ خودشان می‌دانند که هنوز هیچ چیز تمام نشده و فوتبال هم همین است‌.

بازیکن اسبق استقلال درباره بازی این تیم برابر نساجی گفت: به نظرم یکی از بازی‌های خوب استقلال از لحاظ فنی بود و حیف شد. تیم خوب بازی کرد، موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد و در کارهای دفاعی خیلی با نظم و خوب کار کرد‌ اما در پنالتی حذف شدیم.

برهانی در واکنش به اعتراض‌هایی به داوری وجود داشت گفت: استقلال به قدری در فصل‌های گذشته و این فصل بابت داوری‌ها ضرر کرده که مربیان، بازیکنان و هواداران تیم ذهنیت بدی دارند. امیدوارم شرایط داوری هم بهتر شود؛ برای داوران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهتر و کم اشتباه‌تر قضاوت کنند.

مدیر آکادمی استقلال در پاسخ به این سوال که امکان دارد ستاره‌هایی از این آکادمی بیرون بیایند عنوان کرد: من‌ امیدوار هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که تیم بزرگسالان استقلال بتواند از محصولات خودش استفاده کند. این باعث می‌شود که بازیکن از پایه با فرهنگ، روش و فلسفه باشگاه بزرگ شود و به تیم بزرگسالان برسد. مطمئن هستم که با توجهی که باشگاه و آقای آجورلو نسبت به آکادمی دارند، این اتفاق رخ می‌دهد.

برچسب‌ها: استقلال آرش برهانی آجورلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

78 جبر بولین1401/01/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi