خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

چینی: بگذاریم آجورلو در آرامش بهترین تصمیم را برای تیم بگیرد

چینی: بگذاریم آجورلو در آرامش بهترین تصمیم را برای تیم بگیرد
پیشکسوت آبی پوشان گفت: آجورلو مدیری باتجربه است و کارش را به خوبی بلد است و دیگران به خصوص فضای مجازی نباید امروز بر او فشار وارد کنند.

علی چینی پیشکسوت استقلال در خصوص آینده این تیم صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش مستر90، علی چینی پیشکسوت و مربی سابق باشگاه استقلال در این رابطه به مهر گفت:

فکر می‌کردیم برای تبریک قهرمانی فرصت زیادی داشته باشیم اما متاسفانه انگار خوشی به ما استقلالی‌ها نیامده و قرار نیست بعد از یک خوشحالی آب خوش از گلوی‌مان پایین برود. شخصاً انتظار نداشتم مجیدی بلافاصله پس از قهرمانی جدا شود. اما این کاری است که شده و حالا باشگاه با یک معضل به اسم انتخاب سرمربی مواجه شده است.
مربی پیشین آبی پوشان گفت:

کار برای مربی بعدی چه داخلی و چه خارجی دشوار است و مربی بعدی حتماً می‌داند قرار است تیمی را تحویل بگیرد که یک فصل شکست را تجربه نکرده است و با این شرایط باید از عنوان قهرمانی‌اش هم دفاع کند.
چینی در ادامه تصریح کرد:

باشگاه استقلال و مدیران آن امروز آنقدر دغدغه دارند که من به عنوان یک پیشکسوت با درک این موضوع با اظهار نظر عرصه را بر آنها تنگ‌تر کنم. به عنوان یک پیشکسوت با شناختی که از آجورلو دارم می‌دانم باتجربه‌تر از آن است که در این برهه حساس تصمیم اشتباهی بگیرد. لذا ما نباید با تحت فشار قرار دادن او کار را برایش دشوار کنیم.
او افزود:

متاسفانه بعضی‌ها برای نزدیک کردن گزینه‌های خود به نیمکت استقلال دست به کار شده‌اند و از هر ترفندی برای رسیدن به هدف شان استفاده می‌کنند. از همه بدتر اینکه فضای مجازی هم تبدیل به ابزار جدیدی برای این عده شده و متاسفانه مشاهده می‌کنیم فضای مجازی به شدت آجورلو را تحت فشار قرار می‌دهد.
پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت:

آجورلو چه در گذشته و چه در این یک فصلی که مدیر استقلال بود نشان داد تحت تاثیر فشارهای خارجی نیست و خودش می‌تواند تصمیمی خوب و درست را بگیرد. لذا به دوستان توصیه می‌کنم فضا سازی نکرده و دست به تخریب سرمایه‌های استقلال برای نزدیک کردن گزینه‌های خود نزنید. این دوستان که دستشان در فضای مجازی باز است لطفاً خودشان را نماینده میلیون‌ها هوادار معرفی نکنند و مطالبات شخصی شان به اسم مطالبات هواداران به باشگاه تحمیل نکنند.
مدافع و مربی اسبق آبی پوشان خاطرنشان ساخت:

مهم‌ترین بحث امروز بهترین انتخاب در کوتاه‌ترین زمان است. اگر قرار به مربی خارجی باشد، این مربی خارجی باید شرایطی داشته باشد که در کمترین زمان به فوتبال ایران شناخت کافی پیدا کند و اگر قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، مربی داخلی هم باید شرایطی داشته باشد که توان دفاع از عنوان قهرمانی را داشته باشد. این تنها خواسته من به عنوان پیشکسوت از مدیران باشگاه استقلال است.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اســتقلال تهران علی چینی آجورلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

94 Sporties_fa@1401/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi