خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آغاز مذاکرات یوونتوس با جورجینیو / گاتزتا

آغاز مذاکرات یوونتوس با جورجینیو / گاتزتا
یوونتوس برای تقویت خط هافبک خود به جذب جورجینیو علاقه‌مند است

مذاکرات یوونتوس با جورجینیو برای انتقال این بازیکن از چلسی شروع شده‌ است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، جورجینیو یکی از اهداف اصلی یوونتوس برای تابستان آتی است. قرارداد این ستاره ایتالیایی در سال 2023 با چلسی به اتمام خواهد رسید و به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه رومن آبراموویچ، مذاکراتی برای تمدید قرارداد جدید بین بازیکن و باشگاه وجود ندارد. با این حال همه چیز با مشخص شدن مالک جدید تغییر خواهد کرد و این عامل به یوونتوس اجازه می‌دهد تا بتواند برای انتقال این هافبک 30 ساله با چلسی وارد مذاکره شود. ایجنت پر‌حاشیه جورجینیو اخیرا بار‌ها در مورد احتمال بازگشت موکلش به ایتالیا در صورتی که خواسته‌هایشان برآورده نشود، صحبت کرده است.

مذاکرات بین ایجنت این بازیکن و یوونتوس در حال حاضر آغاز شده است. این بازیکن خواهان دریافت 7 میلیون یورو حقوق سالانه هم‌تراز با دوشان ولاهوویچ در یوونتوس است. گفتنی است ماتیاس دلخیت با هشت میلیون یورو حقوق سالانه همراه با چهار میلیون بند‌های پاداش بیشترین درآمد را در یوونتوس دارد. پائولو دیبالا، آرون رمزی و رابیو نیز حقوقی 7 میلیون یورویی از یوونتوس دریافت می‌کنند. اما دیبالا در پایان فصل از باشگاه جدا خواهد شد و رابیو به همراه رمزی در لیست فروش یوونتوس قرار دارند. رمزی در حال حاضر به صورت قرضی در رنجرز حضور دارد اما انتظار می‌رود در پایان فصل دوباره به تورین برگردد.

ماسیمیلیانو آلگری درخواست جذب یک بازیساز کرده است تا بر کیفیت خط هافبک یوونتوس بیافزاید. اگر یوونتوس در تلاش برای جذب جورجینیو شکست بخورد، آن‌ها روی جذب یک هافبک میانی فیزیکی تمرکز می‌کنند و از لوکاتلی به عنوان رجیستا در فصل بعدی استفاده خواهد شد. همچنین گفتنی است پل پوگبا و سرگی میلینکوویچ ساویچ نیز در لیست بانوی پیر حضور دارند.

برچسب‌ها: یوونتوس جورجینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

35 Esteghlal Fc‌1401/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi