خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پوگبا، زانیولو، جورجینیو و رودیگر در لیست خرید یوونتوس

پوگبا، زانیولو، جورجینیو و رودیگر در لیست خرید یوونتوس
یوونتوس نام‌های بزرگی را در لیست خرید خود جای داده است

حذف دردناک یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد و انتظار می‌رود یووه برای تقویت خودش، فعالیت قابل‌توجهی در بازار داشته باشد.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس مایل است تیمش در فصل آینده تقویت شود. نیکولو زانیولو از رم، پل پوگبا به عنوان بازیکن آزاد و جورجینیو و آنتونیو رودیگر از چلسی، اهدافی هستند که یوونتوس در فصل تابستان برای خرید آن‌ها تلاش خواهد کرد. مارکوس آلونسو مدافع چپ چلسی و جاکومو راسپادوری مهاجم ساسولو دیگر گزینه‌های بیانکونری هستند. از طرف دیگر انتظار می‌رود پائولو دیبالا، مهاجم همیشه مصدوم تورینی‌ها به صورت رایگان این تیم را ترک کند. جدایی دیبالا از یوونتوس موضوعی است که مائوریتزیو آریوابنه، مدیراجرایی این باشگاه، آن را رد نکرده است. ماسیمیلیانو الگری برای فصل آینده می‌خواهد تیمش حداقل سه خرید مهم داشته باشد.

فابریتزیو رومانو نیز پیش‌تر خبر داده بود جذب یک هافبک بزرگ در تابستان آینده هدف اصلی یووه خواهد بود و به همین علت است که آن‌ها سراغ خرید حامد جونیور ترائوره، هافبک بااستعداد ساسولو نخواهند رفت. طبق گفته رومانو، پل پوگبا هدف اصلی بیانکونری است.

برچسب‌ها: یوونتوس پل پوگبا نیکولو زانیولو جورجینیو آنتونیو رودیگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

93 Esteghlal Fc‌1400/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi