خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

رئال به موناکو؛ یک یورو هم اضافه‌تر نمی‌دهیم

رئال به موناکو؛ یک یورو هم اضافه‌تر نمی‌دهیم
رئال حاضر نیست پیشنهاد خود برای اورلین شوامنی، هافبک ملی‌پوش موناکو را افزایش دهد.
به گزارش مستر90، هافبک فرانسوی در این فصل نمایش‌های درخشانی در ترکیب موناکو ارائه داده و همین موضوع باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی خواهان به‌خدمت گرفتن او باشند. در یکی، دو روز اخیر گفته شد که رئال مادرید با این بازیکن به توافق دست یافته اما مذاکرات با موناکو همچنان ادامه دارد. همچنین از PSG و لیورپول نیز به‌عنوان مشتریان دیگر این پدیده فرانسوی نام برده می‌شود.

شوامنی با رئال به توافق شفاهی رسیده و اولویت او نیز پیوستن به این باشگاه است ولی پیشنهاد 60 +10 میلیون یورویی رئال به موناکو هنوز مورد موافقت باشگاه فرانسوی قرار نگرفته و علت، رسیدن پیشنهادی بهتر از پی‌اس‌جی است. پاریسی‌ها حاضرند برای شوامنی تا 100 میلیون یورو نیز هزینه کنند و همین سبب شده تا موناکو به رئال پاسخ مثبت ندهد. جذب شوامنی برای پی‌اس‌جی بیش از اینکه یک نیاز حیاتی باشد، یک هدف استراتژیک است و در واقع باعث خواهند شد رئال از جذب یک ستاره آینده دار در خط میانی محروم شود.

موناکو انتظار دریافت پیشنهادی بهتر از رئال را دارد ولی طبق ادعای مارکا، رئال حاضر نیست یک یورو هم برای شوامنی بیشتر هزینه کند و این مساله را به اطلاع موناکو نیز رسانده است. در واقع یا 60 + 10 میلیون یورو یا هیچ. اخیرا کیلیان امباپه قرارداد بهتر پی‌اس‌جی را به رئال ترجیح داد؛ شوامنی نیز چنین خواهد کرد؟

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه اورلین شوامنی رئال مادرید موناکو اخبار موناکو PSG

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

90 Sporties_fa@1401/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi