خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

نویر و اشتباهی که بعد از ۱۱ سال تکرار شد

نویر و اشتباهی که بعد از ۱۱ سال تکرار شد
در حالی‌که تصور می‌شد بایرن کار چندان دشواری مقابل ویارئال پیش رو نداشته باشد اما تیم اسپانیایی دیشب نشان داد که بی خود و بی جهت موفق به حذف یوونتوس در لیگ قهرمانان نشده چرا که شاگردان اونای امری موفق شدند با ارائه یک نمایش قابل قبول حریف خود را با یک گل شکست دهند.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی بایرن مونیخ، یکی از بدترین نمایش‌های خود طی ماه‌های اخیر را ارائه داد. کاپیتان باواریایی‌ها همچنین روی یک صحنه می‌توانست کار صعود تیمش را بیش از قبل دشوار کند اما شانس با او همراه بود.
در یک صحنه نویر قصد داشت پاسی زمینی را برای دایوت اوپامکانو ارسال کند. با این حال جرارد مورنو توانست در میانه‌های راه به‌خوبی توپ را قطع کند و شوت زیبایی را به سمت دروازه خالی بایرن مونیخ بزند. با این وجود توپ با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه بایرن به بیرون رفت تا این تیم و البته نویر شانس بزرگی آورده باشند.چنین اتفاقی حدود 11 سال پیش و هنگامی که مانوئل نویر در ترکیب شالکه به میدان می‌رفت نیز برای این دروازه‌بان آلمانی رخ داده بود. در جریان شکست 2-5 خانگی اینتر مقابل شالکه در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان دفع توپ مانوئل نویر در میانه‌های میدان به دژان استانکوویچ رسید. این بازیکن با یک ضربه والی استثنایی از وسط زمین دروازه نویر را باز کرد تا یکی از زیباترین گل‌های لیگ قهرمانان به ثبت برسد. اشتباه دیشب نویر را می‌توان با آن بازی مقایسه کرد که البته کاپیتان بایرن مونیخ این‌بار برابر ویارئال مجازات نشد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ مانوئل نویر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

164 ♕بایرن مونیخ♕1401/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi