خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,740

استقلال صفر - پیکان صفر/ حسینی خط تیره آبی‌ها را نگه داشت

استقلال صفر - پیکان صفر/ حسینی خط تیره آبی‌ها را نگه داشت
دیدار برگشت دو تیم استقلال و پیکان در لیگ بیست و یکم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مستر90، در این دیدار حساس که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، دو تیم علیرغم موقعیت‌های بسیاری که در اختیار داشتند، نتوانستند در برابر حریف خود به برتری برسند.

استقلال با توجه به تساوی دیروز پرسپولیس برابر هوادار، میتوانست در صورت پیروزی، فاصله خود با پرسپولیس را به 8 امتیاز برساند. اما با اخراج سیلوا مدافع برزیلی استقلال در اواخر نیمه اول، برنامه‌های فرهاد مجیدی برای این بازی به هم ریخت و کار برای استقلال سخت تر شد.

سیدحسین حسینی دروازه‌بان آبی‌پوشان عملکرد درخشانی از خود در این بازی به نمایش گذاشت.

در اواخر بازی پیکان یک توپ را به تیر دروازه استقلال زد تا استقلال با درخشش حسینی و کمی چاشنی شانس، همچنان بدون شکست در صدر جدول لیگ برتر باقی بماند.

سه‌شنبه 16 فروردین

هفته بیست و چهارم لیگ برتر

استقلال – پیکان ساعت 20.45

تیم داوری: سید رضا مهدوی- امیررضا آشور ماهانی- احد سلطانی- مرتضی منصوریان

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

ترکیب پیکان

محمد ناصری، امیر حسین رنگرز جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست، ابراهیم صالحی

کارت زرد

پیکان: بهروز نوروزی‌فرد (53)

کارت قرمز

استقلال: رافائل سیلوا (41)

تعویض‌ها

استقلال: روزبه چشمی به جای رودی ژستد (46)/ امیرعلی صادقی به جای امیرحسین حسین‌زاده (68)/ سبحان خاقانی به جای عزیزبک آمانوف (68)/ ارسلان مطهری به جای کوین یامگا (74)

پیکان: محمدحسین فلاح به جای علی رمضانی (80)/ پیمان رنجبری به جای ابراهیم صالحی (80)

دقایق حساس

2: نخستین حمله جدی استقلال از سمت چپ شکل گرفت. ارسال زمینی جعفر سلمانی به روی دروازه توسط مدافعین پیکان دور شد که توپ برگشتی به حسین زاده رسید اما شوت پای چپ این بازیکن به مدافعین میهمان برخورد کرد و در شرایط آفساید به یامگا رسید.

10: پاس پشت مدافعین از عارف غلامی به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن توپ را پشت محوطه جریمه برای آمانوف کاشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

13: غلامرضا ثابت ایمانی بازیکن پیکان از فاصله دور با شوتی سهمگین دروازه استقلال را تهدید کرد که حسینی با واکنشی دیدنی توپ را از زیر تیر افقی دروازه و با کف دست راهی کرنر کرد.

19: پیکان در یک صحنه صاحب دو فرصت بسیار خوب گلزنی شد. ابتدا شوت غلامرضا ثابت ایمانی را حسینی برگشت داد و در ادامه توپ دوباره به این بازیکن رسید که او با پاس بسیار خوبی، محمد قاسمی نژاد را در برابر دروازه صاحب موقعیت مناسبی کرد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

33: حرکت خوب جعفر سلمانی و شوت دیدنی و دقیق او از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه رفت که ناصری سنگربان پیکان با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

49: حرکت دیدنی و تکنیکی آمانوف با شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد که ضربه وینگر ازبکستانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

52: حرکت خوب بازیکنان استقلال از سمت چپ با ورود حسین زاده به درون محوطه جریمه همراه بود. این بازیکن با یک پاس رو به عقب، آمانوف را صاحب توپ کرد که شوت خطرناک این بازیکن را ناصری سنگربان پیکان مهار کرد.

53: شوت راه دور آمانوف از بالای دروازه به بیرون رفت.

55: فرار تند و تیز حسین زاده و فرار این بازیکن از پشت خط دفاعی پیکان، یک موقعیت بسیار خوب را برای استقلال ایجاد کرد که ولی این بازیکن پس از ورود به درون محوطه جریمه، ضربه اش را آرام زد و ناصری آن را به راحتی مهار کرد.

59: پاس چیپ منصور باقری پشت مدافعین به محمدعلی فرامرزی رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک به حسینی قرار گرفت که ضربه او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

60: لحظاتی بعد پیکان روی شروع مجدد اشتباه استقلالی ها صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که تکل مدافعین آبی پوش مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

69: سبحان خاقانی ثانیه هایی پس از ورود به زمین، با یک شوت راه دور دروازه حریف را تهدید کرد که شوت این بازیکن با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

73: یک پاس پشت دفاع و فرصت بسیار خوبی که برای پیکان به دست آمد و مهمترین موقعیت بازی را رقم زد. محمدجواد آزاده پس از عبور از حسینی، توپ را به سمت راست برد. این وقفه باعث شد تا حسینی به درون دروازه برگردد اما آزاده ضربه اش را زد که توپ پس از واکنش فوق العاده حسینی به تیر دروازه برخورد کرد و توسط مدافعین استقلال به کرنر زده شد.

84: شوت راه دور مطهری از کنار دروازه به بیرون رفت.

87: یک موقعیت بزرگ دیگر برای پیکان به دست آمد که ضربه بازیکن این تیم را حسینی با پا راهی کرنر کرد.

90+2: استقلال صاحب یک موقعیت نصف و نیمه شد که ضربه روزبه چشمی پس از برخورد به مدافع پیکان به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اســتقلال تهران پیکان سید حسین حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 Sporties_fa@1401/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi