خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,710

آرتتا: از هواداران عذر میخواهم

آرتتا: از هواداران عذر میخواهم
میکل آرتتا می‌گوید تیمش در جریان شکست ۳-۰ آرسنال در خانه کریستال پالاس به اندازه کافی تلاش نکرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، آرسنال با این باخت نتوانست رده چهارم را از تاتنهام پس بگیرد و در رده پنجم باقی ماند. او در مصاحبه پس از بازی گفته است:

از همان ابتدای کار در رقابت نبودیم. وقتی به اینجا می‌آیید، باید رقابت کنید. باید در نبردها برنده شوید، توپ‌های دوم را تصاحب کنید و پر تلاش ظاهر شوید. ما نه تنها هیچ یک از این کارها را نکردیم، در زمان در اختیار داشتن توپ هم ضعیف بودیم. در نیمه دوم تلاش‌مان را کردیم و ۳-۴ فرصت بزرگ هم در اختیار داشتیم ولی حریف از تنها موقعیت نصفه و نیمه‌اش صاحب یک پنالتی شد.

وقت پذیرفتن انتقادات است؛ باید دستان‌مان را بالا ببریم و عذرخواهی کنیم چون این عملکردی که داشتیم و واکنش‌مان به اندازه کافی و در حد این باشگاه خوب نبود. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم. وقتی اوضاع خوب پیش می‌رود، همه می‌خواهند کنارتان باشند و حمایت کنند.

به پالاس تبریک می‌گویم چون لایق این برد بودند. آن‌ها همیشه این طور بازی می‌کنند ولی ما با عملکردی که داشتیم، کار را برای خودمان غیر ممکن کردیم. ما به اندازه‌ای متواضع هستیم که پذیرای انتقادات باشیم. به خاطر یک باخت و از دست دادن بازیکنان، نباید به حال خود تأسف خورد.

برچسب‌ها: آرسنال میکل آرتتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

38 Peugeot Pars1401/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi